Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

30583 Snap Er Niks Van

• Auteur

Hallo Dames,

Ik snap er echt niks meer van.
    Ik ben hier sinds een aantal weken te vinden omdat we aan het denken waren over een tweede. Maar mijn spiraal heb ik nog niet laten verwijderen.
    en nu: Ik heb borsten zoals pamala anderson (zo voelt het dan he ), ik ben misselijk, ruik alles heel sterk, ben moe. Kortom alle verschijnselen die ik ook had bij mijn vorrige zwangerschap, maar dan al veel vroeger!
    Maar ik snap het niet, want mijn spiraal zit er nog.

Ik ben 3 weken geleden nog ongesteld geweest maar heb door een onregelmatige cyclus geen idee wanneer ik dat weer moet worden.  Dus ook geen idee wanneer ik kan testen.

Groetjes Mama i.o.

#3021734 Quote

Hoi Mama io,

Ik zou als k jou was gewoon even testen,als je werkelijk zulke sterke symtomen hebt zou ík het zeker willen weten, je weet maar nooit, juist omdat je onregelmatige cyclus hebt…Ik hebt twel vaker gehoord dat men ondanks spiraaltje toch zwanger word…zou leuk zin toch?Als je toch graag een 2e wil…

spannend hoor, Liefs JIG

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct