Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

30584 Wel Of Niet Zwanger

• Auteur

Ik ben al een aantal maanden gestopt met de pil omdat ik die hormonen niet meer in mijn lichaam wil hebben. We vrijen ook altijd veilig.
    Ik ben altijd op dezelfde dag ongesteld.
    Alleen zou ik maandag ongesteld moeten worden en vandaag vrijdag ben ik nog steeds niet ongesteld.
    Ik heb al 3 testen gedaan, 's morgens en 's avonds maar alle 3 negatief. Ik heb wel allerlei kwaaltjes maar die kunnen van een zwangerschap zijn maar ook als je ongesteld zou worden.
    Ik zou het niet erg vinden om zwanger te zijn (heb nu een zoon van 1,5) maar nu weet ik nog niks. Het is zo onzeker ben ik zwanger of wordt ik nog ongesteld. Ik word er een beetje gek van.  
    Ik voel me ook niet zo als bij mijn 1e zwangerschap maar ja dat zegt ook niks.
    Wat voor verdere stappen kan ik nog nemen en wat denken jullie?

#3021778 Quote

Hoi Lajes,

Kan het niet zijn dat je lichaam een keertje van slag is?
    Ik bedoel dat je ongi een keer een dikke week later is?

Misschien moet je eens langs je huisarts, maar wacht eerst nog eens een paar dagen af.

Er kunnen zoveel redenen zijn ,  het kan ook zijn dat je toch zwanger  bent maar niet genoeg hormoon aanmaakt  om het te kunnen zien in je urine en is er een bloedtest nodig.

Als ik jou was dan zou ik nog een paar dagen  wachten en nog eens testen….
    Wanneer de test dan negatief is en je bent nóg niet ongi dan zou ik een afsrpaak maken met mijn huisarts.

succes en laat je even weten hoe het gaat?

groetjes mamajb

#3021798 Quote

Ja het kunnen heel veel dingen zijn. Kijk als ik nu wist ik ben zwanger dan is dat oke en weet ik wat me te wachten staat, maar nu kan het nog alle kanten op.

Ik heb met mezelf al afgesproken als ik na het weekend nog niet ongesteld ben dan ga ik maandag naar mijn huisarts.

Vind wel dat de dagen maar lang duren

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct