Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

30585 Hoe Lang Duurt Het Voor Ik Weer Ongi Wordt Na Miskraam

• Auteur

Hoi Allemaal,

Graag zou ik ervaringen willen delen met meides die( net) een miskraam hebben gehad en graag weer zwanger willen worden.
    Ik heb nu voor de 2e keer een miskraam gehad (3 weken geleden) en vroeg me af hoe lang het normaal gesproken duurt voordat je weer ongi wordt??

De vorige keer was het al vrij snel (al na 2   weken).
    Iemand ervaring??

Alvast bedankt!
    groetjes

#3021772 Quote

Hoi mamavansenl,

Ook ik heb 2 miskramen achter de rug. De eerste miskraam was het heftigst, ik was toen 14 weken zwanger. Ik heb daarna 5 weken achter elkaar gebloed en toen was het 2 dagen gestopt en toen werd ik al weer ongesteld. De 2de keer werd ik na 4 weken weer ongesteld (normale cyclus).   Tegen mij werd er gezegd tussen de 4 a 6 weken na je miskraam.
    Ik ben daarna weer 2x normaal ongesteld en nu ben ik weer blij want ik ben weer zwanger! Nog maar pas dus ik durf niet te hard blij te zijn, maar ik voel me zelf wel een stuk beter dan de andere twee zwangerschappen. Toch ben ik wel echt angstig hoor.

#3021776 Quote

Hoi Bbje.

lief dat je hebt gereageert.
    Waardeloos dat je ook 2 keer een mk hebt gehad…, wel enorm fijn om te horen dat je nu weer zwanger bent!
    Hopelijk gaat het nu wel goed, ik zal voor je duimen.

Succes hoor!!

#3021777 Quote

Hoi Mamavansenl,

Veel sterkte met je tweede miskraam. Het is niet niets… Kan er helaas over meepraten!
    Ik heb ook drie weken geleden een miskraam gehad…. Wat een narigheid allemaal…. Hopelijk hoef ik het niet nog een keer mee te maken, maar helaas heb je het niet in de hand en is het de natuur die zijn werk doet!!

In het ziekenhuis hebben zij tegen mij gezegd, dat normaal gesproken je cyclus met 4 à 6 weken weer op gang is. Voordat ik zwanger raakte, had ik een cyclus van precies 30 dagen (maar dat was maar één ronde, daarna was ik al zwanger). Die cyclus heb ik nu niet, want ik heb nog geen eisprong gehad. Dus hopelijk komt die snel, want mijn lichaam is helemaal van slag…

Was je al ver zwanger van beide miskramen?

Groetjes, SanPap

#3021797 Quote

Hoi,

Vervelend dat jullie ook een miskraam of meerdere gehad hebben!
    Ik ben nu net weer ongi geworden na mijn miskraam. Bij mij gewoon mijn normale cyclus meteen weer in orde. Ik ben zo benieuwd hoe het nu verder zal gaan. En inderdaad als je weer zwanger bent, dan is het dubbel zo spannend. Ik duim voor je!

Groetjes,
    Beibi

#3021822 Quote

Ook hier een miskraam bij 6 weken. Ik werd na 5 weken weer ongesteld, exact één weekje later dan normaal dus. Ben nu al weer in ronde 5 na de miskraam, dat maakt het er niet echt beter op…. Hopelijk ben jij  snel zwanger, dat verzacht de pijn een beetje! Succes.

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #3021918 Quote

Hoi,Ik heb vorige maand een miskraam gehad na 26 dagen weer ongi dus ongeveer normale ciclus.
    Ik was pas 5 weken.
    Succes hoop dat we allemaal snel zwanger worden!
    liefs pupke

#3021924 Quote

bbje > Van harte met de zwangerschap!

Jeetje, wat klote dat jullie ook ervaringen hebben met miskramen…
    Ik heb  27 augustus en 7 december 2008 miskramen gehad. Ik hoop het nooit meer mee te maken.

Na de eerste miskraam heb ik ruim 7 weken gevloeid, daarna had ik weer mijn normale cyclus, namelijk van 28 dagen. Bij de tweede miskraam heb ik maar 3 dagen gevloeid, maar nu is mijn cyclus wel in de war. Eerst was het 36 dagen, toen 35 en deze maand worden het er als het goed is 30 dagen. Ik heb deze maand ovulatietests gebruikt, want ik werdt gek van die onzekerheid wanneer de menstruatie weer zou beginnen… De eerste maand na de 2e miskraam hebben wij rust genomen. Ik was totaal van de kaart, 2 keer in zo'n korte tijd….brrr…Nu gaan wij er weer vol tegenaan!

Lieve meiden, heel veel sterkte!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct