Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

30588 Eisprong Of Toch Niet

• Auteur

hallo allemaal

ik heb een vraagje
    donderdag had ik heel veel buikrampen geen ongi gevoel maar meer buikkramp en steken in mijn buik in de buurt van mijn schaambod dus ik dacht das vast weer van de eisprong maar gister ochtend toen ik opstond liep er een druppel bloed langs mijn been dus ik dacht nou ja snap er niets van moet niet kunnen dus een tampon in gedaan en nog ff verder slapen toen niets meer te zien bij het eruithalen later weer een veeg dus weer een tampon moest tenslote op visite daar aan gekomen tampon verzadigd maarn iets te zien en tot nu toe is er niets te zien.\
    zou het kunnen dat je een bloeding krijgt voor de eisprong? weet iemand dit?

groetjes marijk

#3021881 Quote

Hai Marijke,

Ehm, waar ben je op dit moment in je cyclus??? Als je plm 1 week voor je NOD bent , kán het betekenen dat je zwanger bent, dan is t innestelingsbloed, dat kan goed…

Succes, alles is zo spannend en maakt zo snel onzeker hé?Als je zwanger wil worden…

XXX JIG

#3021889 Quote

ben bang dat mijn menstuatie niet door wilde zetten want vandaag weer bloed en dit keer meer dan gister dus denk dat dit alles met ontpillen te maken heeft ben ook pas 16 jan   gestopt met de pil en ik slikte hem standaard 2 maanden achter elkaar en dan pas een stop week dus dan zit je ook aan een cyclus van 46 dagen en dat is nu ook zo dus denk dat ik gewoon nog een paar maandjes moet wachten en dat het dan normaal word dus tel dit maar als een ronde 1 en dan kan ik nu naar ronde 2

groetjes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct