Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

30590 Kun Je Een Innestelling Voelen

• Auteur

Hoi allemaal,

de titel van dit topic zegt het al: Kun je een innestelling voelen??
    As vrijdag 13maart is mijn NOD (27-28febr. had ik een positieve ovu.test). Nu heb ik al een aantal dagen een soort van ongi-pijntjes in mijn buik en  ook in mijn liezen. Misschien een innestelling of maakt mijn lichaam zich op voor weer een ongi (inmiddels ronde 13/14) Ik herrinner me dit niet meer van mijn 1e zwangerschap, toen stond ik daar eigenlijk niet zo bij stil, maar nu het zo lang duurt ga je op alles letten…    

Wie herkent dit??

Groet, Janne

#3021907 Quote

hoi Janne…

Sommige vrouwen voelen het wel sommige niet, ik had bij de eerste wel last van krampjes (lichte periode krampen) maar ik had er ook iets bloed bij. Maar ja elke vrouw is anders he…
    Naar he dat je het nu moet afwachten, dan kan een week lang duren he?

Ik ga in elk geval voor je duimen hoor!!!!

groetjes moeke77

#3021962 Quote

Hoi Janne.

Ik ben zelf vorig jaar in juni zwanger geraakt en net in januari bevallen. Ik ben 9 juni zwanger geraakt en ik heb 22 juni een positieve test gedaan. In die tussentijd had ik met name griepklachten. Waaronder dus ook buikpijn. Deze waren best heftig! Of dat nu innestelingspijn is geweest weet ik niet. Het leek heel erg op menstruatiepijn, heel heftig en kort.

Ik heb t hele innestelingsverhaal ook besproken met onze gyn maar die keek me een beetje vaag aan en vroeg alleen maar: "laat me raden: internet?!" oftewel hij had er nog nooit van gehoord in geen van zijn studies. Toen ik zei dat ik t dan wel raar vond dat duizenden vrouwen er het over hebben en dat er dan toch wel iets van waar moest zijn, zei hij alleen maar dat hij geen vrouw was en t dus niet zeker kon weten, maar dat hij er nog nooit iets over gehoord had in de wetenschappelijke benadering ervan.

De mening van een wetenschapper dus. Zelf ben ik er van overtuigd dat je wel 'iets' voelt.

Hoop dat je snel positief test.

Groetjes Petra

#3021981 Quote

Hoi Moeke en Petra

Bedankt voor jullie snelle reactie! Fijn dat jullie meeduimen!
    Geen wetenschappelijjk bewijs dus, begrijp ik…
    ik ben wel benieuwd of er meer vrouwen hier zijn die dit van hun eerdere zwangerschap toch herkennen.

Groetjes Janne

Ik wil in het weekend gaan testen (als ik dan nog niet ongi ben..)

#3021985 Quote

hoi janne

ik weet het niet zeker maar zit nu in ronde 14 en hebben al onderzoeken gehad in het ziekenh. alles was goed dus ik had me voorgenomen om deze maand helemaal niet te berkenen wanneer mijn vruchtb dagen waren. 27 febr kreeg ik echt ongi pijn ( helft van cyclus) ik dacht eerst dat is mijn eisprong. sávonds kreeg ik bij het plassen een paar vegen rose afscheiding/ bloed. ik ben gaan kijken o site predictor en dat bleek mijn innstelingdag te zijn. dus als ik nu zwanger ben en dat weet ik een deze dagen want ben nu 1 dag overtijd dan weet ik zeker dat ik mijn innsteling gevoeld heb.

succes kim

#3022016 Quote

hoi,

Ik had afgelopen dinsdag, na m 'n 5de IUI poging een positieve test in handen.
    Ik ben er van overtuigd dat ik op dag 6 na de inseminatie de innesteling heb gevoeld, had die hele dag ( en ook alleen die dag) een ontzettend onrustig gevoel in m 'n buik, een beetje ongi gevoel, en het gevoel alsof er een ballon in je buik zit.
    Dus geen wetenschappelijk bewijs, nou daar heb ik echt geen boodschap aan, haha!

Groet, MOON 4w+6dg

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #3022312 Quote

Hoi!

@moon: gefeliciteerd!!!! geniet ervan
    @kim: en, en, en??? al een positieve test??

groetjes janne

#3022332 Quote

hoi janne

nee nog geen positieve test. gisteren ochtend voor het laatst getest. misschien doe ik het morgen vroeg of vrijdag.

liefs kim

#3022335 Quote

@Kim

ik zal voor je duimen!

groeten Janne

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct