Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

30591 Ik Word Een Beetje Gek Denk Ik

• Auteur

Hoihoi,

eventjes een klein berichtje omdat ik anders gek word, geloof ik. Mijn NOD is maandag (9 maart) maar omdat ik dan moet werken en ik de teleurstelling vorige keer moeilijk kon verbergen, ga ik morgenvroeg al een test doen. Is deze negatief dan ben ik al wat voorbereid voor maandag. Blijven de rd's dan toch weg, kan het alleen maar meevallen. Dus nu ben ik wat aan het aftellen en te denken of ik het morgenvroeg wel zou doen. Ik voel allerlei dingen die kunnen wijzen op een zwangerschap, steken in onderbuik, pijne borsten, minder eetlust, héél moe, slecht slapen.  Het kan natuurlijk wel maar ik weet natuurlijk niet of m'n verstand een spelletje aan het spelen of dat het misschien echt zo is. Ik ben er al zo hard van overtuigd dat ik zwanger ben dat ik zoiets heb van ik test niet want als het dan negatief is, dan is het gevoel helemaal verdwenen, maar wachten tot maandag, zie ik ok niet zitten. Stom hé, ik weet het maar ik kan m'n verstand niet uitzetten. Als het niet zo is gaan we gewoon naar de volgende ronde, we zitten tenslotte nog maar in ronde 3, maar ik wel het gewoon zooo graag! Sorry voor m'n gezaag maar ik moest het even van me afschrijven.
    Groetjes
    Bisous
    Alysse

#3021933 Quote

Hoi Alysse,

Het is net alsof ik mijn eigen verhaal las! Ik heb nl ook maandag mijn NOD en heb dit keer ook sterk het gevoel dat het weleens raak zou kunnen zijn (maar moet toegeven dat ik dat al wel eens eerder heb gedacht, maar dan speelde mijn lijf toch weer 'n spelletje met me!), Maar goed, zit ondertussen in ronde 9 (en de vorige keer dat ik het dacht was in een van de eerste maanden, dus dit gevoel is nu al lang geleden). Ik kon me vanmorgen al niet meer bedwingen en heb toen getest, maar helaas negatief (maar moet zeggen dat dit mijn hoop nog niet heeft doen verminderen!), heb nl totaal niet het idee dat ik ongesteld moet worden (normaal ben ik paar dagen van tevoren erg uit mijn doen, chagerijnig, terwijl ik me nu juist erg vrolijk voel (maar ja kan ook weer aan het mooie weer liggen….). Dus ik weet precies hoe je je voelt, wat gaat de tijd toch langzaam he!! Ik zou graag willen dat het het dinsdag zou zijn en dat ik dan of ongesteld was (liever niet natuurlijk) of een positieve test in handen!!! Dit wachten is niks he!
    Dus sterkte als je morgenvroeg gaat testen (al wil het nog niks zeggen als het negatief is), laat je even wat weten… ben benieuwd!! Toi, toi, toi!!

Liefs Lien.

#3021934 Quote

hio damens

ik zit een beetje met hetzelfde. vandaag is mijn nod en ik voel ook niks wat duid op ongi. alleen een beetje zwaar gevoel onder in mijn buik. heb normaal gesproken een week voor nod zere borsten maar nu niet. mijn eetlust is ook ver te zoeken en ben ook moe. heb ook precies o mijn innstellingsdag wat bloeding gehad wat ik nog nooit eerder heb gezien want zit namelijk al in ronde 14. dus ik denk dat het deze keer best raak kan zijn. ook heb ik veel afscheiding wat toen net een beetje licht rose kleurde dus ik ben er erg geschrokken want dit kan missch wel betekenen dat mijn   menstruatie door gaat zeten. ik ben erg verdrietig en onzeker maar dat herkenen jullie vast wel.

meiden veel succes deze dagen liefs kim

#3021952 Quote

hoi lien

nee gelukkig ik ben nog niet ongi maar jeetje wat een spanning zeg.
    ik loop steeds naar de wc en bij elke krampje denk dat het er aan komt. ik ben altijd ( nu vanaf okt 2007 niet meer aan de pil) erg regelmatig. ik ben 1 keer 3 dagen overtijd geweest en werd dus op dag 28 ongi. nu is het voor mij dag 26 1 dag overtijd. ik word altijd sóchtens bij het op staan ongi. ik probeer positief te blijven maar zoals je weet gaat dat heel moeilijk. ik heb expres geen testen in hus dus zal echt moeten wachten tot morgen.

ik duim voor ons liefs kim

#3021957 Quote

Hoi!

Bedankt voor jullie reacties! Goed om te weten dat ik niet de enige ben! Ik heb dus vanmorgen een test gedaan en hij was spijtig genoeg negatief. Ik was wel wat teleurgesteld en tegelijkertijd niet helemaal overtuigd. Dus is het nog wachten tot morgenmiddag en hopen dat de rd's wegblijven. 't Is toch grappig als we zo'n test doen, dat als hij positief is, we dat onmiddellijk geloven maar als het negatief is, we toch nog blijven wachten tot de NOD.
    Ik ben helemaal op van de zenuwen, heb al wat hoofdpijn van de spanning gekregen en als het nu morgen nog is negatief is, dan zijn we helemaal rond. Verschrikkelijk vind ik het. Ik weet dat ik er eigenlijk niet zo mee mag bezig zijn, maar heeft iemand dan een idee hoe dat ik dat moet doen want ik kan wel wat tips gebruiken!
    Groetjes
    Bisous
    Alysse de zenuwpees

#3021959 Quote

hoi allysse

meid probeer het wat los te laten zoals al die goed bedoelde mensen zeggen, ik weet het klinkt als onzin maar probeer het gewoon.
    ik zit nu in ronde 14 en vond het in het begin leuk spannend en ik had al de tijd en wist dat het niet meteen raak zou zijn. nu een jaar verder en onderzoeken in het ziekenhuis word het pas echt zwaar. ik wil niet zeggen dat je je aanstelt, echt niet maar hoe drukker jij je maakt hoe lastiger het gaat worden. ik heb echt het beste met je voor omdat ik weet hoe moeilijk het is. probeer rustig af te wachten totdat je een paar dagen overtijd bent want te vroeg testen heeft geen enkele zin. brengt alleen maar spanning met zich mee.
    mocht het zo zijn dat je zwanger bent is dat niet goed voor je kindje, hou je daar maar aan vast.

sterkte deze dagen liefs kim

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #3021969 Quote

Hey!

@ Kim: bedankt meid voor je reactie! Ik weet zeker dat het goed bedoeld is! Ik denk dat ik het nodig heb dat ik eens even een slag tegen m'n hoofd krijg en niet zo lig te focussen op dat zwanger zijn. En het is zoals je zegt, we zitten nog maar in ronde 3 dus eigenlijk is er nog niets aan de hand. Ik denk dat ik gewoon wat bang ben dat het niet meer gaan lukken, en ondertussen wordt m'n zoontje telkens weer een maandje ouder en een groot leeftijdsverschil had ik liever niet. En ook misschien omdat het vorige keer in ronde 3 raak was, dat ik nu denk van dat het de 3de keer ook gaat lukken. Maar je hebt het niet voor te kiezen. Ik ga m'n best doen om het allemaal anders te bekijken want op deze manier hou ik het idd niet elke keer vol.
    Hoe is het met jou? Nog iets gevoeld? Ik duim voor je!!

@Lien: Nog misselijk? Of was het echt van de zenuwen en zijn ze weggetrokken? Nog een test gedaan? Of ga je wachten tot morgen? Duimen maar!

Meiden, bedankt voor je reacties! Goed om weten dat ik niet de enige ben maar ik moet en ga proberen om er wat anders mee om te gaan, al zal ik hier misschien af en toe wel wat stoom komen aflaten!
    Groetjes
    Bisous
    Alysse

#3021983 Quote

Hoi!

ik herken   het ook helemaal, en helaas wordt het elke maand erger, net als kim zit ik ook al in ronde 13/14…
    Als ik een negatieve test heb, ben ik nog net zo zenuwachtig omdat ik dan denk dat ik te vreog getest heb, dus dat schiet niet op.
    ik koop dus ook geen testen meer voor mijn NOD, bespaart heel wat geld en het werkt toch niet in mijn geval..
    Mijn NOD is de 13e (toch geen ongeluksgetal hoop ik!)

Heb je inmiddels toch al getest of niet??

groetjes Janne

#3022040 Quote

Hoihoi,

ik ben ondertussen al een klein beetje gekalmeerd. Ik had een wake-up call nodig denk ik, dus bij deze is dat dan gebeurd. Ben nog wel altijd benieuwd, morgenmiddag zullen we het weten maar heb mezelf opgelegd om het allemaal iets lichter op te nemen. Of het nu gaat lukken, dat is nog een andere vraag.

@ Janne: Bedankt voor de steun! Ik heb vanmorgen dus idd getest en deze was negatief. Een geweldige teleurstelling. Maar ik heb mezelf dus opgelegd om vanaf nu ook geen zwangerschapstesten meer te kopen voor mijn NOD. Je spaart er idd heel wat mee uit wat het is al de 2e keer dat ik me heb laten beetnemen. En mijn NOD is heel regelmatig dus daar kan ik op rekenen. En hoe gaat het bij jou? Voel je al iets of  is er nog iets anders dan anders? 13 maart, nog eventjes, ik hoop dat het lukt! Ik duim voor je!
    Vele groetjes!
    Bisous
    Alysse

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct