Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

30593 Homeopatische Middelen Tegen Misselijkheid

• Auteur

hey meiden,

heb even een vraagje ik ben aanstaande woensdag 6 weken zwanger maar ben nu al een week misselijk soms hou ik alles wel binnen en soms gooi ik er alles uit. Ben op dit moment dus ook niet aan het werk.   Nou zei mijn bazin tegen mij dat ik iets homeopatisch kon proberen tegen de misselijkheid maar me moeder zegt dat ik dat absoluut niet moet doen omdat daar ook weer stofjes inzitten wat niet goed is voor de baby. Wat denken jullie? oh ja de verloskundige vond het niet goed om in zo'n vroeg stadium al medicijnen voor te schrijven.
    ik wacht op jullie reacties
    liefs miepie

#3022129 Quote

Hoi,

Ben zelf met name bij mn tweede zwangerschap errug misselijk geweest en waar ik heel veel baat bij gehad heb is Cola. Begon mijn dag met s'ochtends wat cola op mn nuchtere maag en het nam de misselijkheid niet helemaal weg (voelde me meestal nog wat weeig)  maar ik hoefde in ieder geval niet meer te spugen en voelde me eigenlijk dusdanig goed dat ik weer alles kon doen zonder bang te zijn dat ik plotseling weer ziek zou worden.
    Maar anders zou je even kunnen overleggen met je huisarts wat er zullen best wel middeltjes zijn die goed helpen tegen misselijk zijn.
    En misschien gaat het over een paar weken al beter dus dan zou je die middeltjes maar voor een korte periode hoeven te gebruiken dus dan zou t toch niet zo schadelijk  hoeven zijn.

Groetjes Monique

#3022140 Quote

hey monique bedankt voor je reactie ga de cola dan maar eens proberen. Heb mijn huisarts gesproken en die wil liever nog even wachten voordat ik met allerlei middeltjes begin dus afwachten dan maar.

liefs miepie

#3022189 Quote

Hoi dames,

gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
    Maar ik denk dat dit topic op het zwanger zijn forum moet zijn.
    Hier zijn over het algemeen de meiden die zwanger willen worden…zoals ik…
    Het is een beetje vervelend als er steeds topics worden geopend die over
    zwanger zijn gaan…

No hard feelings verder!

Liefs Joepie
    (ronde 14, eind mei 1ste ICSI!)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct