Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

30594 Hoe Gaan Jullie Het Opa En Oma Vertellen

• Auteur

Ik ben benieuwd hoe jullie het aan jullie ouders gaan vertellen als het zover is.

Ons plannetje ligt al helemaal klaar

Wij hebben een dvd`tje gemaakt met een filmpje van de levensloop van de kersverse opa en oma. De foto`s zijn afgestemd op de muziek. Het nummer heet : " Als je opa wordt" van Johnny Jordaan. Ik heb het nummer even geupload op youtube, aangezien die er nog niet op stond. Hierbij de link :

http://www.youtube.com/watch?v=enw4UXrte9M

Ook hebben we   2 fopspenen gekocht met I love oma & I love opa, mochten ze het niet direct snappen. LOL

#3022155 Quote

Hmmm ja het gaat over Kluun en z'n vrouw die zwanger is… Erg grappig, echt vanuit een mannenperspectief. Over basisregels omgang met vrouwen die last hebben van hun hormonen enz. Hij is ook maar € 10,-, zeker een aanrader. Ik hoorde dat Claudia de Breij ook een boek heeft, wil ik ook ff halen.

#3022121 Quote

Waarschijnlijk zullen wij het ook snel gaan vertellen. Zoiets wil je delen en is erg moeilijk om voor je te houden. We delen lief en leed met elkaar, dus waarom niet?!

#3022127 Quote

Dat is zeker zo…! En de rest van je familie en vrienden? Vertel je het meteen of wacht je tot de 12 weken?

#3022136 Quote

Daar willen we idd nog even mee wachten.. maar of dat gaat lukken met een over-enthiousiaste schoonmoeder is nog maar de vraag. Het zal voor haar ook lastig zijn om dan haar mond te houden Whahah

#3022137 Quote

Heb je zelf al een idee hoe je het gaat vertellen?

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #3022142 Quote

dag dames, ik ben er ook weer!
    Wij willen als het zover is wel een aantal weken wachten met vertellen, alhoewel ik betwijfel of ik het voor me kan houden…
    Ik denk dat we ook gewoon iets leuks kopen, van een boek voor opa's en oma's en een speentje met I love opa/oma erop ,zoiets.  We krijgen natuurlijk ook nog vader en moederdag, dus dacht  er ook aan om bij het cadeautje een kaart te doen  met onze namen en een hartje/? erbij. Kijken of ze wat doorhebben, daarna natuurlijk nog het opa/oma cadeautje.  Het is jammer genoeg nog niet zover dus heb nog even de tijd om na te denken. Als ik positief getest heb geef ik m'n vriend denk ik het boekje van Kluun: help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt. Schijnt erg grappig te zijn…

#3022144 Quote

@chanti
    Dat is inderdaad een leuk kado voor de toekomstige vader. Maar ga je testen zonder hem erbij dan?

#3022146 Quote

wat het testen betreft, maakt het me niet zo heel veel uit of mijn vriend erbij is. Vind het ook wel leuk als ik hem kan verassen als het zover is. Het is niet zo dat ik perse op hem wil wachten ofzo.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct