Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

30595 Veel Aan Zwanger Worden Denken En Toch Zwanger

• Auteur

hallo meiden
    ik heb een vraag ik kan en vele andere meiden waarschijnlijk aan niks anders denken dan zwanger worden en reken steeds de vruchtbare dagen uit en let erg op me lichaam nou zeggen ze weleens als je er teveel aan denkt dat het dan langer duurt voor je zwanger bent maar zijn er ook meiden die WEL zwanger zijn geworden ondanks dat ze er veel mee bezig waren
    ik hoop op wat reacties
    liefs

#3022128 Quote

Hoi,

Ik ben moeder van 3 kinderen. Mn jongste dochter is inmiddels dertien maanden en van haar ben ik zwanger geraakt met behulp van ovulatietesten omdat mijn cyclus een zooitje is. Ik wist dus precies wanneer mijn eisprong was en hebben dus ook doelbewust die avond geklust, nou meer kun je er geloof ik niet mee bezig zijn en toch was ik zwanger.

Ook van mijn tweede kindje was ik me bewust van wanneer mn eisprong was dus ook toen hield het me dag en nacht bezig, zij is nu inmiddels vier jaar.
    En al die maanden dat we geklust hebben was ik er trouwens ook dag en nacht mee bezig. Heb met mn tweede kindje maar 2 rondes moeten wachten voordat ik zwanger was en met de derde was ik na 8 rondes zwanger (zo ongeveer in ieder geval binnen een jaar)
    Oja van   de eerste van 6 jaar  was ik al zowat negen weken zwanger toen ik erachter kwam dus wist totaal niet wanneer mn eisprong was geweest .

Dus ik geloof er echt wel in dat je zwanger kunt worden terwijl je er veel mee bezig bent. Zwanger worden is naar mijn idee gewoon een kwestie van  geluk hebben dat er een eitje bevrucht word en dat de baarmoeder er ook klaar voor is zodat het kan innestelen enzovoorts en volgens mij staat  alles wat je denkt  daar los van.

Hoop dat je wat aan mijn verhaaltje hebt.

Groetjes Monique

#3022131 Quote

Hey liefding,

Ik kan me helemaal indenken hoe je je voelt. Ook ik ben enorm met zwanger worden bezig, zelfs zo erg dat ik gewoon niet goed word van mezelf. Mijn vriend en ik hadden nog zo tegen elkaar gezegd dat we gewoon de natuur z'n gang zouden laten gaan de eerste paar maanden, maar voor ik t in de gaten had begon ik mijn vruchtbare dagen uit te rekenen en wanneer mijn nod zou kunnen zijn. En zit ik me de laatste 2 weken van mijn cyclus vreselijk druk te maken om ieder krampje en dingetje wat ik voel in mijn lichaam.
    Toch denk ik dat het geen kwaad kan om deze dingen in de gaten te houden, al probeer ik voor mezelf wel in mijn hoofd te houden dat ik vooral plezier wil houden aan het klussen, en ik doe het dan ook niet als ik geen zin of fut heb.
    Er zijn genoeg vrouwen die zwanger raken en die ook de dagen in de gaten houden en meer met hun lichaam bezig zijn dan anders. Alleen zal er geen stress om de hoek moeten gaan kijken denk ik. Hou er zoveel mogelijk plezier in!!!!

Liefs Ka

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct