Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

30596 Innestelingsprobleem Puur Toeval Of Gewoon Teveel Aan Het Lezen

• Auteur

Hallo meides,

Graag zou ik jullie mening willen horen.
    Ik heb nu 2 miskramen gehad achter elkaar (laatste 3 weken geleden) en vroeg mij het volgende af: heb namelijk gelezen dat bij een herhaalde mk het wel eens een innestelingsprobleem kan zijn?

Ik heb 2 gezonde kindjes (5 1/2   en 4  jaar) en was eigenlijk binnen no-time zwanger na het klussen.., nu ineens krijg ik 2x een mk in een vroeg stadium nl binnen 8 en 6 weken.
    Wat moet ik hier nu van denken???

Zal ik me laten onderzoeken, of gewoon nog een keer proberen?
    Heb al verschillende sites zitten lezen en lees van alees over UTROGESTAN?

Iemand positieve ervaring hiermee?
    Graag advies!
    Help!

Gr
    mamavansenl

#3022236 Quote

Ik zou vooral nu nog gewoon doorproberen; je hebt nl al 2 gezonde kids. Heb je bij hen ook al eens miskramen gehad?
    Het kan gewoon pure pech en toeval zijn. En mocht het weer misgaan (wat ik echt niet hoop!) dan kun je altijd eens langs de huisarts.

Sterkte, want het is niet niks 2 keer zo'n teleurstelling verwerken.

#3022238 Quote

Hoi Greet2,

Dank je voor je reactie.
    Nee ik heb geen miskramen gehad voordat ik zwanger werd van mijn 2 meides…, daarom vindt ik het juist zo raar!!
    Ik weet wel dat mijn leeftijd ook een rol gaat spelen(38) maar er zijn volgens mij genoeg moeders die op latere leeftijd wel "gewoon" een kindje krijgen.

Ik weet niet of het op mijn leeftijd nog wel zijn  heeft om door die medische molen heen te gaan met al die onderzoeken enzo.
    Mijn huisarts geeft mijn leeftijd ook de schuld.., en zegt waarschijnlijk gewoon pech!

In ieder geval bedankt voor je lieve reactie!
    groetjes

#3022257 Quote

Jou verhaal kon zo het verhaal van mij zijn.
    Ik heb ook 2 gezonde kinderen waarvan ik toen heel snel zwanger was.
    Nu hadden wij ook nog de wens voor een derde, maar kreeg ook twee keer achter elkaar een vroege miskraam.
    De laatste was eind november.
    De gynaecoloog vond dat mijn leeftijd maar een kleine rol speelde en eigenlijk kwam het er op neer dat het "gewoon pech" was. (ik ben ook 37)
    Volgens haar had een onderzoek niet zo heel veel zien aangezien ook wij twee gezonde kinderen hebben.
    Ik heb dat dus ook niet laten doen.
    En… inmiddels ben ik tien weken zwanger en de eerste echo leek goed.
    Ik wil je dus even een hart onder de riem steken, en hoop dat het bij jou ook binnenkort helemaal goed komt.
    Blijf moed houden! Dat is erg lastig, ik weet het. Een of meerdere miskramen, het hakt er behoorlijk in…

#3022260 Quote

Beste Joye,

Wat lief van je dat je je verhaal deelt, ik  ben "blij" dat ik niet de enige ben…
    Wat natuurlijk toppie is dat jij nu gelukkig zwanger bent, gefeliciteerd hoor, ik hoop voor je dat het "gewoon"goed mag gaan!!

Ik ga denk ik a.s. vrijdag(dan is mijn man pas weer thuis)  toch even met manlief naar de huisarts om het een en ander te bespreken, maar vindt het inderdaad wel heel wat om door die medische molen heen te gaan, misschien toch denken ; 3 x is scheepsrecht???

Succes he
    lieve groetjes
    mamavansenl

#3022315 Quote

Hallo nog een keer..
    Dank je wel voor je lieve berichtje.
    Ik wil jou ook heel veel succes wensen als je vrijdag toch naar de huisarts gaat.
    Ben eigenlijk wel benieuwd wat ze gaan doen.
    Hou je haaks!

Groetjes,
    Joye

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #3022377 Quote

Hoi,

Ik ben 26 jaar en heb nu 3 miskramen achter elkaar gehad november (11 weken met uiteindelijk ook een curretage), december (5 weken) en januari (5,5 week). Ik ben deze maand begonnen met extre vitamine E omdat dit de conditie van je baarmoeder en eileiders bevorderd en het zou helpen met de innesteling. Dit heb ik gevonden op internet de max hoeveelheid vitamine E is volgens mij 260 mg.

Ik heb een zoontje van bijna 2 en voor deze zwangerschap heb ik ook een miskraam gehad met 6 weken.

We zijn nu aan het afwachten wat deze maand met zich mee brengt.

Cyrille

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct