Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

30597 3 Dagen Pos Ovutest

• Auteur

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje en ik hoop dat iemand dit ook ervaren heeft. Ik gebruik de digitale testen van clear blue. Ik had zondagochtend een positieve test en maandagochtend ook nog. Vandaag weer een test gedaan  en nog steeds positief. Heeft iemand dit wel eens gehad? Moet ik nu nog klussen heeft dit nog zin? Een positieve test zou toch maar 2 dagen moeten zijn?

#3022247 Quote

hoi hoi,

Ik heb deze testen ook gebruikt en bij mij was het maar 2 dagen pos.
    Ik denk dat het geen kwaad kan (hihihi) om vandaag ook te klussen maar echt nodig is het natuurlijk niet, zaadcellen kunnen behoorlijk lang rondhangen hoor!!

Dus als je de afgelopen 2 dagen ook geklust hebt zou ik me er zeker   niet druk over maken..
    Maar goed, baat het niet schaat het niet, en klussen is niet zo erg toch

Succes hoor, ik hoop voor je dat je over 2 weekjes iets positiefs te melden hebt!
    groetjes

#3022268 Quote

Hey hayley,

Ik ben Nina, heb toevallig afgelopen maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt van kruidvat en had precies het zelfde probleem als jou. Dag 1 was hij negatief,dag 2 was mislukt,maar vanaf dag 3 t/m 5 was het positief. Ik begreep het ook niet maar het schijnt zo te zijn dat je eisprong binnen 24/36 uur zal plaatsvinden. Dus als je gewoon klust in die periode en daarvoor nog dan moet het wel goedkomen. In mijn geval afgelopen maand niet. Maar ik denk dat ovutesten niet 100% te vertrouwen zijn, zoals mijn ha dit zei tenminste. Ik hoop dat het voor jou goed zal uitpakken voor deze maand. Niemand wist er raad mee..ik denk dat je na mijn uitleg nog steeds geen antwoord hebt. Maar het schijnt vaker voor te komen. Geen zorgen over maken.

Groetjes Nina (ronde 20 ,26 jaar)

quote: hayley35 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-03-2009 13:54:56'));

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje en ik hoop dat iemand dit ook ervaren heeft. Ik gebruik de digitale testen van clear blue. Ik had zondagochtend een positieve test en maandagochtend ook nog. Vandaag weer een test gedaan  en nog steeds positief. Heeft iemand dit wel eens gehad? Moet ik nu nog klussen heeft dit nog zin? Een positieve test zou toch maar 2 dagen moeten zijn?

#3022276 Quote

Ik gebruik ze ook en had deze maand ook 3 op een rij… De eerste dag waren ze even dik en de tweede en derde dag vet dikker dan de controlestreep. Ik heb bij de eerste positieve test nog even gewacht maar ben bij de tweede positieve wel aan de klus gegaan en bij de 3e ook. Het proces van de LH piek duurt zo'n 36 uur, dus dit kan voorkomen. Ga er maar vanuit dat je vlak na de derde positieve test je eisprong hebt gehad.

Ik gebruik ze heel vaak en bij mij klopt het altijd op de dag af.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct