Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

30598 Regelmatig Vaginale Infectie En Wil Graag Zwanger Worden

• Auteur

hallo dames!
    ik heb regelmatig last van vaginale schimmelinfectie en ben nu al bijna 7 maanden bezig om zwanger te worden. Zijn er dames die met het zelfde probleem zitten? Ik heb gelezen dat je wel gewoon zwanger kan raken maar het soms wat langer duurd omdat de zaadjes moeilijker zwemmen. Wie heeft hier ook ervaring mee? ik zou graag met jullie in contact komen om er over te praten. Krijg regelmatig van de huisarts kuurtjes. Ik hoop met lotgenoten in contact te komen.

groetjes maaike

#3023961 Quote

hey maaike
    ik weet er helaas geen antwoord op maar wil het ook graag weten niet dat ik er last van heb . denk ik , ik heb 1 week voor nod last van jeuk dus mischien heb ik wel een kleine bacterie ik weet het niet
    hopen maar op meer reacties
    liefs

#3024021 Quote

Hoi Maaike,

Ik had hier ook veel last van. Maar was in de eerste maand direct zwanger, tijdens een infectie! Let wel op welke kuur je gebruikt, want niet alle kuren zijn geschikt tijdens je zwangerschap. Geef dus wel bij de dokter aan dat je probeert zwanger te raken! Maar het hoeft dus echt geen probleem te zijn! En ik heb mijn hele zwangerschap geen infectie meer gehad (behalve dus in de eerste maand)!
    De dokter vertelde mij zelfs (toen ik dus nog niet wist dat ik zwanger was) dat een schimmelinfectie een teken kan zijn dat je zwanger bent en ze had dus nog gelijk ook!

#3024027 Quote

Hoi Bolle, bedankt voor je reactie dat geeft moed! Helaas is het deze maand ook weer op niks uitgelopend dus we gaan op naar ronde 7. groetjes maaike

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct