Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

30599 Nina786

• Auteur

Nina786, heb gelezen dat jij niet zo veel succes had met de ovutesten voige ronde. Laat in ieder geval de moed niet zakken, heeft bij ons ook de 1e keer 3 maanden geduurd met de ovtesten eer ik zwanger was hoor.
    Heb je ondertussen die van sensitest al besteld? Deze zijn, volgens mij een pak beter en nog goedkoper!

Hoe gaat het anders?

Liefs Babeken

#3022585 Quote

?

#3022609 Quote

hey babeken,

Hoe gaat ie meid?.. voel je al veel meer nu?

Inderdaad is het afgelopen maand niet gelukt, maar ik geef niet op hoor ..Ik heb de ovutesten van clearblue maar aangeschaft voor deze ronde mag ook wel (20e ronde)  vind ik. Ik probeer gewoon positief te denken.
    Alleen ben ik dit keer 3 dagen later ongie geworden en had ik geen gewoonlijke ongie pijn in mijn baarmoeder(area) maar in mijn blaas..raar gevoel alsof het zou gaan ontploffen…yah rare uitleg maar zo voelde het. daar ik gewoon   nog niet zeker was of dit wel een menstruatie was of wat anders. Ook begon mijn bleoding met wat rosige verlies..en de volgende dag de heftige bloeding. Dat heb ik eerder nooit gehad.
    Maar achteraf denk ik dat mijn hormoonhuishouding afgelopen maand gewoon op hol geslagen was. Ik ga met volle moed de volgende ronde in. Ik heb alleen deze maand heel veel onderzoeken ivm blaas klachten die ik afgelopen maanden heb gehad.  Ik hoop dat ik deze ronde  meer succes heb.

Ik houd jou zeker wel op de  hoogte..Welke forum   kan ik je het  beste benaderen?

Veel succes  en geniet van je zwangerschap

groetjes Nina

#3022742 Quote

Hoi Nina, wat kan een vrouwenlichaam toch vreemd doen hé en dat maakt je steeds zo onzeker.
    Hopelijk deze maand een normale cyclus hoor! Wanneer begin je met de ovutesten?
    Zijn de problemen met blaas ondertussen al achter de rug?

Ik ben gisteren voor het eerst naar de gyn geweest en het vruchtje zit deze keer op de goede plaats ingenesteld (gelukkig!), we konden bovendien ook al het hartje zien. Horen konden we nog niet omdat het daar nog enkele dagen te vroeg voor   was. Maar ben al blij dat het deze keer goed zit en dat het al zo mooi zichtbaar is.
    Heb eigenlijk niet echt veel kwaaltjes en voel me wel goed. Alleen de vermoeidheid slaat echt wel toe, 's avond ben ik echt doodop. Verder wel véél honger, zowat de ganse dag door. En ik voel wel vanalles in mijn buik, maar is raar om te omschrijven, je voelt gewoon anders…

Je mag gerust deze topic blijven gebruiken, ik kom hier regelmatig nog eens piepen hoe met jullie gaat.
    Anders vind je me ook terug bij de november-mama's topic.

Ik hoop echt voor je dat het spoedig lukt hoor!

SUPERVEEL SUCCES! Ik duim voor je!

Liefs Babeken

#3022969 Quote

Hoi babeken,

Hoe gaat het met je? Je zit zeker met je gedachten en al in de wolken.
    Geniet ervan..Mooi gevoel is dat geweest toen je het hartje zag. ben blij dat alles goed is dit keer. ik blijf duimen voor je.

Ik ben nog niet begonnen met de ovutesten mag pas aankomende week beginnen. Ik had wel effe een vraagje…

Dit is de 2e maand dat ik een temperatuurcurve bijhoud..dat moest ik van de ha 3 maanden doen. Dan begin je dus op de 1e dag van menstruatie..dat was dinsdag, tot en met donderag heb ik
    echte bloeding gehad daarna was ik klaar.. mijn temperatuur op die dagen tot vrijdag was 36.6 en vanaf vandaag is ie 37,1.

B
    etekend dit dat mijn ovulatie periode is
    begonnen??? Omdat je een verhoging in je temperatuur krijgt van een halve graad als je vruchtbare periode is begonenn toch??? weet je wel die piek betekend toch dat je eisprong zal plaatsvinden binnen 24/48 uur???
    Maar aan de andere kant  kan dat  toch eigenlijk niet een ei heeft toch minimaal 8 dagen nodig om te rijpen..dus vanaf dag 8 van je cyclus zou het wel mogelijk zijn. We hebben toevallig wel geklust hoor alle dagen vanaf einde van mijn menstruatie.

Misschien dat jij er raad me weet..ik snap het al niet meer. Ik weet nu   niet of ik die ovutesten nu moet gebruiken. Ik wil ze niet vermorsen..zijn dure testen.  

oja mijn onderzoeken lopen nog..Ik krijg een ct-scan..en blaas  onderzoek.   Ik houd je wel op de hoogte en ik hoop dat je me wat advies kan geven.

groetjes Nina

#3023027 Quote

Hoi, alles goed hoor en ja, begin het wel leuk te vinden nu ik me minder zorgen maak.

Ik zelf heb nooit getemperatuurt, maar als je temp idd een halve graad is gestegen zou het best wel kunnen dat je ei uitzonderlijk vroeg is deze maand. Ik zou gewoon testen hoor.
    Ik weet dat die testen heel duur zijn, maar met zo'n onzeker gevoel rondlopen is ook maar niks hé!
    Maar waarom koop je die van sensitest niet? Is lekker makkelijk want die bestel je gewoon online en bovendien nog spotgoedkoop.

Groetjes

Babeken

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #3025172 Quote

Hey Nina, hoe gaat het verder met je?

Groetjes

Babeken

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct