Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

30600 15 Uur Later Test Donkerder Geworden

• Auteur

hallo allemaal,

Ik heb aankomende zondag pas mijn nod maar kon gewoon niet wachten en heb vanmorgen om 7 uur een test gedaan van clearblue zo'n + test.

Zag wel  een heeeeeel lichte 2e streep maar dacht van zal wel niks zijn want heb vaker zo'n test gehad en bleek toen ook dat ik niet zwanger was.

Maar nu keek ik anderhalf uur later weer naar de test en nu was ie echt veel donkerder dit heb ik nog nooit gehad?

Wat denken jullie??

Groetjes Emmie

#3022308 Quote

Hoi Emmie,

Helaas heb ik geen antwoord op je vraag maar wou wel even reageren want zit zo beetje in het zelfde schuitje
    Ik ben nu een week overtijd en heb vrijdag een eerste test gedaan, daar kwam ook heeel licht een streepje. Maar zo licht dat het bijna niet geloofwaardig was.
    Gister dus opnieuw een test gedaan, in 1 e instantie niets en daarna toch een volle streep!
    Dat was na ongeveer  7 minuten.
    Vanmorgen wel misselijk geweest en ik heb wel het gevoel dat het raak zou kunnen zijn.
    Ik ga van het weekend nog een test doen en anders volgende week even langs de dokter!
    Heb jij verder last van kwaaltjes?

Hopen van wel voor ons beide!

groetjes Daisy

#3022309 Quote

hoi Daisy

Jeetje wat erg joh, ben je overtijd en dan nog geen duidelijkheid, meid hoe hou je het vol!
    Heb je al een test van een ander merk geprobeerd???? Ik hoor wel vaker iets over de clear bleu testen! vage uitslag e.d. weet niet of je die hebt geprobeerd?

nou veel succes!!! en petje af ik had denk ik al de hele winkel met testen gekocht haha als ik jou was!!!

groetjes moeke

#3022313 Quote

Hoi Emmie,

Ik heb WEL ervaring hiermee gehad.
    Als je (te) vroeg test is het zwangerschapshormoon nog niet zoveel aanwezig, dus zal het streepje heel licht oplichten.

Met andere woorden, ik denk wel dat je zwanger bent maar zou als ik jou was maar over een paar dagen nog een keer een test doen, weet zeker dat hij dan donkerder is en binnen 5 minuten!!

Succes (en een klein beetje gefeliciteerd…)
    mamavansenl

#3022316 Quote

hallo allemaal

bedankt voor jullie reacties

heb wel wat kwaaltjes steken in mijn buik zo nu last van buikspierpijn net alsof ik vet getraind heb!
    En erg veel witte afscheiding ….

maar ja lichaam kan je ook voor de gek houden…

Ga zondag nog een test doen ben dan ook 4 dagen verder!!

Echt spannend!!

Groetjes Emmie

#3022319 Quote

hoi

ik ga even op jullie meiden reageren, toen ik een test deed deed ik dat met die van de kruidvat, en deze zijn gewoon echt super duidelijk!! die goedkopen, bou deze waren overduidelijk positief!! een dag later heb ik er nog twee gehaals van de clear bleui ook die +,omdat ik het gewoon weg niet kon geloven, toen ik deze deed wss hij wel positief maar lang niet zo duidelijk als die van de kruidvat…

ik ben niet te spreken over de clear blue testen, ik vond het maar vaag werken met zo;n +..

streepjes werken beter vind ik..

en ik heb ook al vaak gehoord dat die kruidvat erg goed zijn. dus ik zou zeggen probeer het eens met die..

veel succes meiden, ik weet het het is slopend het wachten.

dikke kus voor jullie..

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #3022339 Quote

Ik geloof dat een streepje een streepje is!! Maar voor de zekerheid nog even wachten of een digitale kopen.. Heb je geen gedoe met streepjes.

Succes!!! Hopelijk hebben jullie goed nieuws!

#3022371 Quote

je kan ook een cleur blue test kopen waarop staat: zwanger of niet zwanger
    dat vond ik veel duidelijker…
    is wel iets duurder… maar van al dat turen naar streepjes… wordt je alleen maar onzeker van (had ik tenminste)

#3022385 Quote

ja ik heb die van clear blue geprobeerd en dat werd na een paar minuten echt een fel kruisje maar pas rond  de 7a 8 minuten  en die van de kruidvat heb ik op mijn nod-dag gedaan en daar kwam echt een heel vaag blauw  streepje.
    Ik denk dat ik inderdaad die digitale maar eens probeer waarop je te zien krijgt zwanger of niet zwanger.

@Emmie, weet jij al iets meer?

Ik vind het allemaal wel spannend hoor, en moet mezelf echt een beetje in bedwang houden om niet teveel er van uit te gaan dat ik zwanger ben.
    Anders word het misschien zo'n tegenvaller

Bedankt voor jullie adviezen en ik hou jullie op de hoogte!

groetjes daisy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct