Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

30602 Onzeker

• Auteur

Hallo allemaal.
    Ik ben nieuwe hier. sinds juni 2008 zijn wij bezig om een tweede kindje te krijgen.
    Bij de eerste heeft het ook 8 maanden geuurd om zwanger te worden.
    Ik heb een onregelmatige cyclus.
    Nu ben ik ruim 3 weken overtijd en nog niets grrr om gek van te worden.
    Afgelopen weekend dacht ik ongesteld te worden. ik had wat (sorry ranzig detail) bruine afscheiding. Maar het zette niet door.
    Gisteren weer hetzelfde verhaal.
    Ik heb nu 1 keer getest, maar die was negatief.
    Ik wordt er soms helemaal gek van. Die onzekerheid elke maand.
    Zo dit heb ik even lekker annoniem van mij afgekletst.
    He meiden succes en sterkte met zwanger worden.

#3022353 Quote

Hoi Petra!

Ik denk dat iedereen hier dat gevoel heeft.. Die onzekerheid is het ergst.. De teleurstelling ook zeker wel, maar die onzekerheid heb je de hele tijd!

Ik hoop dat het snel raak mag zijn bij je..:)

Veel liefs!

#3022358 Quote

Hey,

Ook ik ken het gevoel, van onze 1e was ik pas na 2 jaar zwanger … nu mijn man en ik heel graag een broertje of zusje voor ons meisje willen slaat de onzekerheid en angst ook wel weer toe, ondanks het feit dat ik pas medio februari met de pil bent gestopt en deze keer dus de 1e ronde is. Gaat het nu weer zolang duren, hoe zit het met mijn cyclus en de eisprong …

We zijn nu al een week vrijwel om de dag aan het klussen en houden dat nog maar een week of 1,5 week vol. Je kunt wel van alles uit gaan zoeken, je afscheiding in de gaten houden en gaan testen, maar naar mijn idee heb je gewoon de meeste kans als je frequent en ontspannen vrijt. Heel veel succes!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct