Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

30603 Hoeveel Kost Een Zwangerschaps Test

• Auteur

Hallo allemaal,

Ik woon niet in Nederland en ben eigenllijk heel benieuwd hoeveel nou de verschillende testen kosten in NL…

Ik heb zelf hier in duitsland bij mijn 1e zwamgerschap een goedkope gekocht en die was goed, kostte € 3,99
    Later heb ik zelfs nog goedkopere gevonden, € 3,29 Daar heb ik nog niet de ervaring met een possiieve test omdat ik nog niet weer zwanger ben geraakt, maar heb wel zo'n goedkope klaar liggen.
    En als ie possitief is wordt ie ingeplakt, hahaha.

XXX JIG

#3022421 Quote

Hoi JIG,
    Bij mijn eerste zwangerschap gebruikte ik die van clear bleu maar die zijn wel heel duur. Ongeveer 15 euro voor twee tests. Nu gebruik ik tests van het kruidvat. Stukken goedkoper! 5 euro voor twee stuks.
    Groetjes, mama 1977.

#3022443 Quote

Hi dames,

Ik heb ze destijds via http://www.sensitest.nl besteld. De 'cassettes'   zijn erg betrouwbaar, ze zijn 12 stuks voor € 17. Weet alleen niet of ze ook in Duitsland bezorgen.

Groetjes en succes,
    Janneke

#3022566 Quote

Hoi,

Ik heb een webwinkel ontdekt waar ze hele goedkope zwangerschapstesten verkopen. Ik heb er zelf nu al twee keer besteld en dat bevalt goed. Lekker goedkoop! Zit niet zo'n mooi plastic ding omheen, is alleen het stickje. Maar werkt verder prima. Laatste keer verscheen er een streepje dus voorlopig heb ik geen testen meer nodig! Maar ik kan ze zeker aanraden… Zou even moeten mailen ofzo of ze ook naar Duitsland opsturen?!

Groetjes!

#3022569 Quote

Nogmaals de link naar de goedkope zwangerschapstesten. Hopelijk werkt ie nu wel…

Succes meiden!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct