Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

30604 Als Ik Niet Zwanger Ben Wat Voel Ik Dan Allemaal

• Auteur

Hallo meiden! Ik ben nieuw, maar moet effe wat kwijt. ik ben moeder van 1 zoon (3) en 1 februari gestopt met de pil. De afgelopen weken heb ik zo ongeveer alles gevoeld: duizelig, misselijk (zo erg dat ik niets kon eten), hoofdpijn, buikkrampen, borsten. Vorige week heb ik een test gedaan: niet zwanger. Hoe kan dat nou! Inmiddels weer bijna een week verder en nog steeds geen tekens. De misselijkheid lijkt weg te zijn, maar de rest is gebleven. Het ene moment voel ik me zwanger en het andere denk ik: je bent gek!
    Ik durf niet te testen…

#3022446 Quote

hoi fleurtje,

ik ken dat van vorig jaar, volgens mij is je lichaam aan het ontpillen.
    ik ben vorig jaar ook in februari gestopt met de pil en had dezelfde verschijnselen. ik was soms ook misselijk, duizelig en had last van me borsten.
    ik hoop voor je dat je lichaam snel ontpilt is want het is geen pretje en je lichaam neemt je in de maling.
    succes meid en laat je niet gek maken.

veel liefs
    peetje

#3022597 Quote

Bedankt Peetje. Als jij dit herkent dan zal t zoiets wel zijn vrees ik. Mn verstand weet ook wel dat het nog niet raak kan zijn, maar toch. Je maakt jezelf inderdaad gek.
    Wel raar toch die verschijnselen. Veel meiden zijn meteen zodra ze stoppen zwanger en ik moet zonodig eerst 'afkicken'. Beroerd dat het je zo bezig moet houden. Waarom kan ik net net als mijn mannetje gewoon geduldig afwachen…

#3022603 Quote

hoi,

er zijn inderdaad veel meiden gelijk zwanger maar niet allemaal, zoals ik. wij zijn al een jaar bezig. in dit jaar hebben we 8 kansen gehad, mijn cyclus is vrij lang dus ik kan niet van maanden spreken. na zoveel tijd leer je wel geduldig te worden, ik hoop dat dit jouw bespaard blijft.
    ik heb het deze ronde een beetje op gegeven, ik heb 4 rondens getest met ovaluatietesten maar deze ronden niet, ik moet nog ongeveer 10 dagen wachten voordat ik meer weet.
    meid ik hoop echt voor je dat je snel zwanger bent, probeer er niet te veel over te denken. de meeste zeggen hoe meer je ermee bezig ben hoe moeilijker het wordt.
    en nog iets, je mannetje zal vast ook wel ongeduldig zijn, hij zal het niet snel laten merken maar das man eigen hahaha.
    doe rustig aan en probeer je ergens anders op te focusen.

veel liefs
    peetje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct