Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

30605 5 Dagen Overtij Geen Positieve Test

• Auteur

hallo meiden

ik moet even mijn verhaal kwijt. ik ben nu anderhalf jaar gestopt met de pil. sinds een jaartje zijn we aan het proberen om zwanger te raken. onderzoeken bij de gyn waren allemaal goed. ik heb altijd een regelmatige cyclus 24/26 dagen. deze maand heb ik op de helft van mijn cyclus ( 27 febr) een licht rose  bloeding gehad. ik had deze maand niet berekent wanneer mijn vruchtbare dagen waren en toen ik op de site van predictor mijn bio klok berekende kwam ik erachter dat dat mijn innestelling was. nu had ik zaterdag/zondag mijn nod en ben nu nog steeds niet ongi. heb al wel 2 testen gedaan maar die zijn negatief. ik weet dat het kan zijn dat het zwangersch. hormoon nog niet voldoende aanwezig is maar ik word er zo onzeker van.
    kent iemand dit om mij misschien een beetje gerust te stellen.

alvast bedankt liefs kim

#3022457 Quote

Haihai,

Ik heb er geen persoonlijke ervaring mee, maar 'k vrees dat je inderdad nog ff geduld moet hebben en over een paar dagen nog eens testen.Welke test heb je gebruikt?Mijn ervaring is dat de goedkoopste eigenlijk vrij goed zijn….

Succes en hou ons op de hoogte….

XXX JIG

#3022460 Quote

hoi jig

ik heb een test gedaan van huismerk drogist en van clear bleu, er zitten 3 in 1 verpakking en geven aan zwanger / niet zwanger. niet die allernieuwste die ook aangeeft hoelang je zwanger bent. ik weet dat het missc nog te vroeg is maar de onzekerheid neemt met de minuut toe.

bedankt voor je reactie liefs kim

#3022461 Quote

Ja irri he, dan denk en hoop je op iets possitiefs en dan laat het op zich wachten…Hoe voel je je, heb je wel of niet t gevoel dat er iets anders is…Ik weet uit ervaring, als ik ongi moet worden dan merk ik dat , sterk of minder sterk maar toen k van mn 1e zwanger was voelde ik me té fit om ongesteld te worden…maargoed iedereen is anders..Ik hoop voor je dat je toch zwanger bent…

XXX JIG

#3022465 Quote

Hey hey,

Inderdaad beetje lullig om te zeggen, maar ik denk dat je toch even moet wachten!
    Is natuurlijk nooit leuk…Vooral omdat je er al zo lang mee bezig bent!

Voel je je inderdaad anders? Of iets? Of helemaal niet?

Ik hoop het voor je!

Groetjes!

#3022485 Quote

he meiden

ja of ik me anders voel???? weet je wat het is. als je er zo lang mee bezig bent dan denk je elke maand wel iets te voelen. ik durf nergens meer vanuit te gaan. ik ben wel een beetje moe en heb normaal een week voor mijn nod zere borsten maar deze keer niet. ik heb ook niet echt het gevoel ongi te worden wel een zwaar gevoel onder in mijn buik en rug.
    er zit helaas niks anders op dan geduld te hebben.

liefs kim

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #3022488 Quote

Hoi Kim,

vreselijk dat lange wachten. Zeker omdat je al zo'n lange tijd overtijd bent. Ik hoop voor je dat er een deze dagen een positieve test bij zit.

#3022654 Quote

hoi janne

ik heb al 1,5 jaar een cyclus van 24/26 dagen. ik ben in 2007 okt, gestopt met de pil en had al direct een regelmatige.
    na een aantal onderzoeken bij de gyn had ik me deze maand voorgenomen om niets te berekenen en vrijen als we zin hadden. op vrij 27 febr kreeg ik bij het plassen wat licht rose bloedverlies. ik snapte het niet dus heb op de site predictor mijn boi klok berekend.
    12 febr 1ste dag ongi , gem. cyclus 25 dagen. daar kwam uit dat ik op 21 febr mijn eisprong zou hebben gehad en tot mijn verbazing 27 febr mijn innestellingdag. ik ga ervan uit dat dat het ook was want het is bij een paar vegen rose afscheiding gebleven en ik heb dit nog nooit eerder gehad.
    ook heb ik die dag ongi pijnen gevoeld want ik zei nog tegen mijn vriendin "ik heb een eisprong dus vandaag moet er gesext worden"hihii . ik denk dat ik die innestelling gevoeld heb?   ik heb ook al 7 ovulatie tetsten gebruikt maar ik geloof daar niet meer zo in want dat heeft bij mij nog nooit geholpen.
    ik wacht gewoon nog een par dagen af voor ik weer opnieuw ga testen.

jij veel succes en ik duim dat het bij ook raak is

liefs kim

#3022684 Quote

Hoi Kim,

Meid dat is goed mogelijk hoor! Ik ben nu voor de 2e keer zwanger en heb elke keer pas een week na mijn NOD een positieve test gehad. Blijkbaar duurt het bij de een iets langer voordat het HCG in de urine te meten is dan bij de ander.
    Houd moed, zolang je niet ongesteld bent is er hoop! Hopelijk ben je zwanger!

Groetjes Janneke

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct