Hola Senorita,
Heb eerlijk gezegd helemaal geen ervaring met ovulatietesten, lijkt me allemaal zo'n gedoe. Mocht het nou echt lang duren, dan gaan we daar wel mee beginnen hoor. Tot nu toe heb ik het idee dat ik mijn eisprong steeds aardig op tijd heb (zie dan rekbaar slijm) maar hou een ruime klusperiode aan hoor.
Denk dat wij het weekend gewoon aan boord zijn, als we geluk hebben liggen we stil en kunnen we misschien even gaan kijken voor een nieuw badkamermeubel of eventjes naar huis, maar dat komt echt sporadisch voor. Mijn leuke dingen van het weekend zijn het forum checken,lezen en reageren dusse typ alles van je af zou ik zeggen.
Je blijft toch altijd hopen denk ik en dat mag natuurlijk ook, waar hoop is is leven wordt toch wel gezegd. Ik ken volgens mij niemand die gelijk zwanger was, maar dat komt volgens mij ook omdat niet iedereen gaat vertellen dat ze bezig zijn om een kindje te krijgen.
Wat voor werk doe je? Kun je daar een beetje afleiding in vinden? Als je iets kwijt wilt, ik zit zo'n beetje elk half uur op het forum hihi!
Knuffel Schippersvrouwtje