Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

30608 Wie Is Er Deze Week Ook Zo Aan Het Klussen

• Auteur

Hoi Dames,
    Ik zou graag met meiden willen kletsen die deze week ook aan het klussen zijn.
    En wie is er samen met mij nod op 27/28 maart?
    Ik vind het zo spannend allemaal..ik denk dat morgen mijn vruchtbaarste dag is.
    En we hebben al op zaterdag en zondag en dinsdag en woensdag geklust.maar hopen dat het volgende keer wel raak is!
    Wie wil er met mij gezellig kletsen?

Groetjes kuzz mutseke

#3022523 Quote

Hoi Mutseke,

Ook wij zitten in de klusweek, ook al zal het zo goed als zeker geen vruchten afwerpen. Ik heb nl. zo goed als zeker pcos, en heb 24 maart een afspraak bij de gynaecoloog om de uitslagen van de onderzoeken te bespreken. Van 14 tot 24 feb. heb ik Duphaston geslikt om mn menstruatie op te wekken. Tel ik door dan zóú dit mijn vruchtbare week moeten zijn, maar ik zal wel geen eisprong hebben. Maar ja, omdat dit de laatste kans zou zijn op een spontane zwangerschap (hoe superklein die kans ook is), willen we hem toch benutten!
    Succes en veel plezier deze week, ook voor mama77 natuurlijk!

#3022538 Quote

hoi Mutseke

Net als jij ben ik ook flink aan het klussen, mijn mens is erg onregelmatig varieert van 24tot32dgn dus wij moeten erg lang klussen, wij doen het nu zo om de anderse dag en nu maar hopen da thet raak is in ronde 14. Mijn nod als ik de 28dgn aanhoud is 26maart. Dus je weet dat de komende 14dgn erg spannend zijn. Ik moet op die dag ook nog naar gyn omdat we al zolang bezig zijn, dat is mijn eerste afspraak maar ik hoop natuurlijk dat dat allemaal neit nodig is en dat het deze ronde raak is. nog maar flink klussen  deze week.

Hoeveelste ronde van jou is dit?

Gr Amber07, 30jaar moeder van dochter van net 2

#3022552 Quote

Hoi Dames,
    Ik heb al een kindje en is 2 jaar.
    We zijn bezig aan de 2e ronde…
    Bij de eerste was ik meteen zwanger!
    Ik ben toen gestopt met de pil en was meteen raak..
    Maar nu heb ik een spiraaltje gehad en is er eind jan uitgehaald!

Ik vind het erg leuk dat jullie met me willen kletsen en dat jullie ook samen met mij aan het klussen zijn.maar als ik tel dan is mijn vrb dag morgen en op internet vandaag..
    ik weet het soms niet meer.we klussen dan maar vandaag,morgen en overmorgen.dan zit ik zeker wel goed denk ik.hihi
    ik vind het allemaal lastig.
    Somige van jullie zijn al zo lang bezig!!!
    En dan kom ik met mijn 2e ronde.

ik wens jullie ook allemaal veel succes en ik hoop dat we vandaag nog verder kletsen!!!

Doei groetjes en veeel liefs karin

#3022553 Quote

Hoi Karin

Bij mijn dochter was het de tweede ronde raak, dus voor ons is dit een erge domper.

Ik durf het gewoon niet elke dag te doen, want ze zeggen dat dat toch neit zo goed voor het zaad is, dan gaat de sterkte toch achteruit? Dus wij doen het 1 keer in 2 dgn. Dan zit je toch ook goed??
    Ik heb er ook neit zo veel verstand van eignelijk alleen maar van wat je leest op internet.
    Maar ik weet neit wat jouw ervaringen zijn?

Gr Amber07

#3022563 Quote

Hoi amber
    Ja dat is ook zo iedere dag?ik doe het wel maar ja ik weet ook niet of dat goed is.
    Ja voor jullie is het ook niet zo leuk nee..
    ik ben blij dat dit forum er is hoor!
    Volgens mij moet je het gewoon loslaten…maar het is zo moeielijk!
    daar had ik bij de eerste geen last van..want ik dacht het duurt wel even een jaar of zo maar toen was het meteen raak!!
    En nu wil ik zo graag….???

We spreken elkaar wel weer toch?

Liefs karin

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #3022573 Quote

Gezien mijn zeer onregelmatige cyclus, klussen wij toch 2 a 2,5 week lang 3 keer per week. Om mijn ei maar niet te missen, als ie sowieso al  komt. Denk dat dat onze kansen het meest vergroot! En ook deze week zijn we fanatiek aan de gang …

#3022574 Quote

Hallo,

Omdat ik nog maar net gestopt ben met de pil klussen wij deze maand vanaf de dag dat ik niet meer ongesteld was. We klussen om de dag en hopen dat het zo in 1 keer raak is!
    Maarja ik weet niet of ik gelijk al een eisprong krijg.
    We zullen het zien.

Succes allemaal!
    Kus Stefanie

#3022601 Quote

Hoi,
    Ik was bij mn eerste kindje ook gelijk de eerste ronde zwanger!
    Was toen ook aan de pil.
    dus het kan altijd..
    Ik ben nu aan mijn 2e ronde bezig en we zijn vollop aan het klussen!vooral deze week want dan is volgens mij mn eisprong.

we zien wel

xxx karin

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct