Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

30609 Vruchtbaar

• Auteur

Hoi Lieve Meiden,

Mijn laatste ong dag was 27 febr.
    Mijn volgende nod is 27/28 mrt.

Wanneer ben ik dan het vruchtbaarst?
    Ik heb op allerlei sites mijn dag laten berekenen maar klopt dit?
    Ze zeggen dat mijn vrb dag 12 maart is!
    Ik twijfel maar we hebben het za,zo,di en woe gedaan en vanaaf gaat het denk ik ook weer gebeuren.

Doe ik het wel goed dan???

Help me aub….
    Bedankt!!!

Liefs en een kuzzz   Mutseke(karin)

#3022509 Quote

hoi karin,

ik denk dat het wel klopt hoor als je het hebt uitgerekend op internet!
    en anders kan je misschien ovulatietesten kopen?
    succes ermee!!

groetjes,
    zonnetje

#3022544 Quote

hoi karin

je moet gaan tellen vanaf je 1ste dag dat je bloeding doorzet van je vorige menstruatie. als je weet hoelang je cyclus duurt ( dit is bij de meeste gem. 28. bij mij 25dagen)
    tel die dagen op vanaf je 1ste menst. dag.   dus bijv.  

1ste dag is 1 febr + bijv 28 dagen – 14 dagen = vruchtbare peroide

ga uit van een weekje   ( paar dagen ervoor en paar erna) vruchtbaarheid dan zit je daar altijd goed

succes liefs kim

#3022561 Quote

Hey Karin,

Het kan inderdaad kloppen wat je op het internet hebt gevonden. Jouw cyclus is gelijk aan die van mij 32. Alleen bij mij klopte mijn eisprong niet wat ik op internet had opgezocht. Die van mij was een dag later. Hier kwam ik achter toen ik met ovulatietesten ging gebruiken. Dus als ik je een tip mag geven dan zou ik met ovulatietesten beginnen. Ik gebruik nu die van de kruidvat, dan heb je er 5 voor 9.95. Anderen zijn 5 voor 19.95, heel verschil dus…

Succes

Liefs Linda

#3022565 Quote

Hoi linda,
    mijn cyclus is 28 dagen en geen 30?
    want mijn laatste ong.was 27 fbr.en de vorige was 31 jan dus geen 30 dagen toch?
    En die ovl.testen die zie ik eigenlijk nog niet zitten..
    Hoor er verschillende dingen over.maar als het naar een paar rondes niet lukt ga ik zeker jou advies aannemen.
    Want de zwangerschapstesten van kruitvat zijn ook erg fijn en niet duur!
    Trouwens je telt toch van de eerste dag van je laatste men.en die is begonnen op 27 febr.dus..

Ik hoor het wel.

kuzz karin

#3022622 Quote

Hoi Karin,

Sorry je hebt helemaal gelijk ik had het verkeerd gelezen… Ik ben ook na 6 maand begonnen met ovutesten. En toen was ik direct zwanger, alleen helaas een miskraam gehad. Dus we zijn nu bezig met ronde 8..

Succes

Liefs Linda

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #3022641 Quote

Hoi linda,
    Ja ik dacht al..
    Ik ben al zo onzeker en toen zei jij me dat van die 30 dagen en toen dacht ik o nee ik zit helemaal fout maar dat kan helaas niet,want ik ben altijd precies op de dag ongesteld!
    Alleen toen ik de merena eruit had laten halen was ik heel bang dat mijn ong niet kwam of dat ie heel anders was..maar gelukkig niet!
    Gisteren hebben we niet geklust maar vandaag gaan we er weer voor en di en woe hebben we ook geklust dus ik hoop dat het gelukt is..
    Maar hoe lang klus jij?alleen de vruchtbaarste week het meest of de hele tijd?

Ik hoor het wel!

Veel liefs karin

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct