Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

30611 Advies Nodig Over Kruidvattest

• Auteur

dames,

kunnen jullie mij helpen, heb zojuist getest met een kruidvattest (+)  ( vandaag 29e dag, vorige keer bij 31 dagen ongie) en er verscheen binnen de minuut een smal verticaal streepje, zeg maar het randje van de streep! geen volwaardig streep! Weet iemand of dit vaker gebeurt bij die testen. houdt de test mij voor de gek of zou he zomaar zo kunnen zijn? 🙂

zit in ronde 7, 1e kindje…

liefs

#3022559 Quote

Hoi!

Mij is altijd verteld, een streepje is een streepje… Maar voor de zekerheid zou ik toch even een digitale test doen.. Weet je het iig zeker..! Is er geen winkel meer open in de buurt?

Succes en ik hoop dat je zwanger bent!!

Liefs

#3022697 Quote

hallo,

ik heb dat ook gehad, maar idd een streepje is een streepje! ik zou het nog een keertje over doen met ochtend urine, dan is het, als het goed is duidelijker te zien, succes!!

groetjes susanne

#3022999 Quote

Hallo,

Ik lees echt veel over de kruidvat dat er bijna altijd wat mee is.
    Ik gebruikte de ovu testen van de kruidvat rond de periode dat ik een eisprong moest krijgen maar ze blijven negatief uitslaan. Gek want mijn lichaam laat me heel iets anders merken. Nou vind ik klussen op dit moment echt niet vervelend sinds ik met de pil gestopt ben (herken ik mezelf niet hahahahahaha) dus ik klus gewoon door.
    Als ik een zwangerschapstest ga doen dan doe ik hem in iedergeval niet van de kruidvat.

Groetjes Stefanie

#3023009 Quote

Tussen de kruidvat ovu testen en de zwangerschapstesten (2 voor 5 euro) zit een behoorlijk verschil. Over de ovu testen lees je vaak negatieve verhalen.
    Echter over de zwangerschapstesten lees je veel goede verhalen, ik ga die zeker wel gebruiken en zijn ook niet duur.

Groetjes Jessy

#3023013 Quote
    quote: jessy1981 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-03-2009 17:03:20'));

Tussen de kruidvat ovu testen en de zwangerschapstesten (2 voor 5 euro) zit een behoorlijk verschil. Over de ovu testen lees je vaak negatieve verhalen.
    Echter over de zwangerschapstesten lees je veel goede verhalen, ik ga die zeker wel gebruiken en zijn ook niet duur.

Groetjes Jessy

Hoi Jessy,

Wat heb jij gelezen over de ovu testen dan? En over de zwangerschaps testen?

Groetjes Stefanie

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #3023078 Quote

Polleke,

Hoe is ie nu??? Ik heb ok goeie ervaringen met de kruidvat zw.test, dus ik ben erg benieuwd…

Liefs Lientje

#3023131 Quote

hai, hai,

nou ik ben nu twee dagen overtijd en gisteren twee negatieve testen gehad, dus de ervaring leert nu dat ik geduldig moet afwachten tot m'n ongie komt! loop sinds het stoppen met de pil al te tobben met m'n cyclus en had er na de laaste cyclus van 31 dagen weer vertrouwen in. Voel me nu beetje verdrietig, gezien dit zo uitzichtloos is!

Kijk het nog even aan en maak daarna weer een afspraak bij de dokter!!

bedankt voor jullie reacties!!

liefs
    polleke

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct