Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

30616 Iedere Dag Vrijen Is Dat Wel Goed

• Auteur

Hoi allemaal

we zijn nu deze week hevig aan het klussen en we vrijen iederdag een keer.
    is dit wel goed omdat sommige zeggen om de dag maar ik ben bang dat ik mn eisprong mis!!!kuzz karin

#3022683 Quote

Tis niet erg dat je elke dag klust geloof ik, maar voor de kwaliteit van het zaad is het het beste als je eens in de 2 dagen vrijt. En als je twijfelt kun je altijd nog de ene dag 's ochtends vrijen, de andere dag 's avonds.

Succes!

Groetjes Janneke

#3022729 Quote

He mutseke,

Ik heb gelezen dat het bijna 48 uur duurt voor de aanmaak van zaadcellen (goede kwaliteit) en dat ze  ongeveer 3 dagen  in leven kunnen blijven in de baarmoeder.
    Ik denk dan niet dat het nodig is om  elke dag te klussen en aangezien de tijd die er voor nodig is is niet handig om zwanger te raken.
    Naar mijn idee zou ik ook elke dag willen klussen om direct zwanger te raken.
    Ik klus nu om de dag. Ik heb gelezen dat dat prima moet zijn. Wel hou ik dit de hele maand vol hoor. Je snapt het wel eerste ronde.
    En niet te vergeten klussen moet leuk blijven.

Succes Stefanie

#3023508 Quote

Ik koop altijd een ovulatietest setje, weet je wanneer je een eisprong gaat krijgen, doen we het beide dagen en da's echt voldoende.
    Als je het een week lang wilt doen, zou ik ook inderdaad om de dag doen, want het komt de kwaliteit van het zaad inderdaad niet ten goed om het elke dag te doen…
    Succes!
    Groetjes Roos.

#3023509 Quote
    Zag jullie onderwerp en dit kwam ik tegen op de site van predictor:

Vruchtbare dagen & vrijen

29 jul 2003

Ik ben vandaag 29 juni begonnen aan mijn vruchtbare dagen. Mij hebben ze gezegd dat je het beste om de dag sex kan hebben als je graag zwanger wilt worden.
    Waneer kun je dan het beste beginnen?

Vaak gaan mensen als ze weten wanneer ze vruchtbaar zijn dan dus heel veel vrijen. Om de dag vrijen is sowieso beter voor de kwaliteit van het sperma.
    Als je weet wanneer je je eisprong hebt (te bepalen d.m.v. temperaturen) kan je een dag ervoor, tijdens en een dag erna het beste seks hebben.

Is al wat langer geleden, maar misschien kunnen jullie hier wat mee!

Svtje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct