Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

30619 Herrinering Aan Toen

• Auteur

Ik ben hier sindskort weer gekomen, Omdat wij nu voor een 2e gaan…

Het lijkt wel of ik me weer verplaats naar toen, toen we ook een kindje wilde…
    Het zenuwslopende wachten of ik wel of niet ongesteld zou worden…
    Oneindig veel testjes gekocht om te weten of ik zwanger was of niet…

En nu lijkt het wel weer te herhalen!

Weer wachten en wachten en wachten…Of die ongesteldheid komt….
    Tuurlijk hoop je van niet…maar diep van binnen denk je toch altijd dat het niet zo is!!

Voordat ik zwanger was van mijn dochtertje was ik een half jaar verder….
    Waarom zou het nu wel in 1 keer zomaar lukken?….Daar wil ik niet aan geloven!

Maar toch zou het mischien kunnen haha!
    En als ik dan iedereen hier lees, die er ook zo mee bezig zijn….Is dat eigenlijk zo jammer….het is zenuwslopend….en vaak teleurstellend…
    Omdat het bij sommige niet lukt…

Helaas gaat het niet allemaal vanzelfsprekend….

Zonde…

Maar nu dus maar weer wachten….Want ik zou gisteren ongesteld moeten worden hihihi!

Succes iedereen weer….voor volgende maand…Of ook wachtend….Of gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Groetjes!

Jacqiesenna!

Ik moest het gewoon even kwijt….

#3022702 Quote

Hoi Jacqiesenna,

Leuk is het he, om hier weer terug te komen. Ik heb ook al een dochter. Ik heb dit forum pas ontdekt toen mijn dochter al geboren was. Vind het nu wel weer heel leuk om hier weer te schrijven. Ben nu ook veel actiever hier dan toen mijn dochter baby was. Voordat ik zwanger was van haar hield ik me helemaal niet bezig met m'n cyclus en vruchtbare dagen. Ik had een onregelmatige cyclus en had me er toen nooit in verdiept wanneer je 'moet' klussen om zwanger te worden. Ik ben gestopt met de pil na onze bruiloft en vier maanden later was ik zwanger!
    Nu wij voor een tweede gaan ben ik er wel heel erg mee bezig.
    Wanneer heb jij je NOD?

Groetjes, mama 1977.

#3022716 Quote

Hoi,

ook ik ben sinds kort weer hier, ik ben net weer gestopt met de pil en we gaan voor een tweede kindje, ik heb al een zoontje. De eerste keer was ik net als jij na ongeveer een half jaar zwanger, ik moet zeggen dat ik er de eerste keer wel veel meer mee bezig was en dat ik dat pas na een paar maanden kon loslaten, was heel veel hier op het forum en bij elk krampje enzo was   ik heel gefocust. Nu ben ik toch wat relaxter, maar ik vind het wel weer heeel erg spannend, hoe lang zal het nu duren, hoe ga ik me deze zwangerschap voelen, zal het ook nu weer goed gaan, of   niet? Want wat je zegt, het is allemaal niet vanzelfsprekend.

Mijn nod is nu 18 maart dus het schiet al op….

Liefs Rina

#3022783 Quote

Spannend voor jullie ook weer!!

Vooral omdat je al een beetje weet hoe het in z'n werking gaat haha!
    Het is soms best wel lastig, als je weet hoe het is om zwanger te zijn…
    Want elke misselijkheid of moeheid, dan denk je dat het al zo is!

Dat is wel weer jammer!

Opzich heb ik ook wel een andere instelling als de 1e….Het komt vanzelf wel…
    De 1e keer was toch alles nieuw enzo…Is toch een beetje anders!

Ik had de 12e ongesteld moeten zijn…Maar is nog niet gebeurt…
    Dus het is voor mij ook nog maar even wachten haha!
    Nu vind ik het dus wel eventjes spannend haha!

Ik ben ook  niet aan het tempraturen enzo….Wij willen het echt spontaan laten gebeuren….Ik vind dat zo'n gedoe!
    Het komt vanzelf wel!

Spannend de 18e dus weer….Nou ik hoop dat het voor jullie ook snel raak is hoor! Is toch altijd het leukste nieuws hihi!

Na het weekend gaan we maar eens een testje kopen!…En dan zien we wel de uitslag!

Jullie fijn weekend he!

Groetjes

#3022787 Quote

Ooh Jacqie! Spannend voor je! Ik zal voor je duimen dat het raak is. Mijn NOD is ongeveer 30 maart. Ik heb een onregelmatige cyclus. Ik heb in juli 2008 en december 2008 een mk gehad. Ik heb een cyclus tussen de 31 en 36 dagen.

Grappig dat jullie er nu veel minder mee bezig zijn dan de eerste keer. Bij mij is het net andersom.

Groetjes, mama 1977.

#3023941 Quote

Hey meiden,

inmiddels zijn hier 17 mrt de RD's aangekomen, dus gaan we de tweede ronde in. Had ook niet verwacht dat het al raak zou zijn.

Hoe gaat het met jullie?

Liefs Rina

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #3024198 Quote

Hey hey,

Wat vervelend dat het 2 keer mis is gegaan zeg, Is voor jullie dan helemaal extra spannend allemaal!!
    Ik zal voor je duimen de 30e hoor! dat het lekker uitblijft hihi!

En Rina, jammer dat het deze maand niet raak is, Op naar de volgende ronde!…
    Ik hoop dat het bij jullie ook snel raak is!

Hier zit ik nog steeds af te wachten, ik moest de 12e ongeveer ongesteld zijn, maar tot op heden…Nog steeds helemaal niks!
    En daar baal ik ontzettend van, omdat er ook geen positieve zwangerschaptesten zijn doorgekomen….
    Dus ik ga in het weekend een test doen, en als er dan nog niks is, dan maar de huisarts is bellen, van hoe en wat!

Waren jullie hiervoor aan de pil? of hadden jullie een spiraaltje?

Voor de 1e zwangerschap was ik aan de pil, en kwam mijn cycles gewoon normaal op gang, na het stoppen van de pil!
    En nu is mijn spiraaltje er 6 weken geleden eruit gehaald, en nu heb ik nog niks vernomen van een ongesteldheid! Alleen kort na het verwijderen ervan!
    Toen voelde ik me behoorlijk ongesteld haha!

We wachten het maar af!…

Succes weer!

Groetjes!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct