Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

30620 Rose Afscheding

• Auteur

Hey Dames,

Ik heb vandaag op dag 22 van mijn cylcus van 31 dagen een beetje rose/rood achtige afscheiding/ bloed gehad. Verder voel ik me vandaag net of ik ongi ga worden en mijn humeur is al een poosje behoorlijk! De afscheiding was maa 1x bij het afvegen! Zou ik gewoon eerder ongi worden of is het een innesteling, ook al hebben we geklust in week 1 net na mijn menstruatie en verder niet! ( tenminste niet rond mijn eisprong!) Ik had ook wel een vreemde eisprong moey ik zeggen! Niet zo veel slijm zeg maar als normaal!
    Iemand een idee!

Liefs Janne

#3022733 Quote

He Janne,

Sorry dat ik geen antwoord voor je heb maar ik ben erg benieuwd naar de antwoorden van anderen. Ik heb namelijk vorig maand die roze afsdheiding gehad maar tijdens pilgebruik.

Groetjes Stefanie.

#3022741 Quote

Hey Stefanie,

En gewoon ongesteld geworden of niet daarna?!

Groetjes Marianne

#3022744 Quote

Ja gewoon ongesteld. Gebruikte immers de pil. Maar het gekke is dat ik pukkels kreeg en ongikrampjes  (die heb ik nod steeds en ben soms misselijk) test gedaan voordat ik ongi moest worden = negatief.   Gekkigheid  en  heel erg raar. Ik snap er ook  niks van hoor. Het zullen mijn darmen wel zijn denk ik?!
    Nu proberen we deze maand zwanger te worden dus het zou niet erg geweest zijn hoor.
    Maar kun je gewoon ongi  worden met de pil als je zwanger bent?

Hoeveelste ronde zit jij en hoeveelste kindje?
    Ik ben met de eerste ronde en kindje bezig.
    Echt spannend zeg!!!!!!!
    Ik kan niet wachten tot het zover is. We willen namelijk al ruim een jaar kinderen maar hebben al die tijd toch nog gewacht.

x Stefanie

#3022946 Quote

Hi,

Ik zit in mijn 2e ronde 2e kindje. Dus voor ons ook weer allemaal spannend. Nou je het zegt met die pukkeltjes en die misselijkheid enzo. heb ik ook last van, ach we zullen wel zien aanstaande zaterdag is mijn NOD dus dan zullen we het weten! 😀 Volgens mij kunnen sommige mensen wel ongi worden als ze zwanger zijn, maar dat zijn er niet veel. Als je de pil slikt dan word je menstruatie ogewekt door een hormoon in de pil, dat is wat ik ervan weet!
    Ik houd je op de hoogte!

X Janne

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct