Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

30624 Sommige Mensen

• Auteur

Hoi hoi,

Ik ben sinds gister eigenlijk al zo boos…

Zal even uitleggen waarom…Sinds 3 weken geleden is er ruzie met mijn schoonzus en mij….
    Ze heeft mij van alle dingen beschuldigt wat niet waar is…Afijn ze was toen hoogzwanger….Dus ik dacht dat het wel aan de hormonen lag!

Maar is sinds die tijd geen contact meer geweest…

Nou hoorde ik van een goede vriend van mij….dat ze bevallen was..
    (Hij was glazenwasser bij hun)…

En dat ze bevallen was van een zoon….En haar zoon heet nu LIAM…

Ik geloof 4 maanden geleden, hadden we het over namen….Als ik ooit een jongetje zou krijgen…zou ik hem Liam noemen…dat vertelde ik leuk aan m'n schoonzus…

En walla, haar kindje heet nu oppeens ook liam….Wel toevallig dat ze 3 weken voor de bevalling inene ruzie met mij en m'n man maakt…..en dan uiteindelijk mijn naam voor mijn eventuele zoontje ook nog is gebruikt…

Ik ben zo ontzettend boos, die naam had ik al jaren in gedachte…zelfs voor mijn vorige jongen als dat het zou zijn…had het zo geheten…ik kreeg een prachtige dochter…dus ik bewaarde dat dat voor m'n volgende kindje….

Ik moest het even van m'n afschrijven….

Want ik ben eigenlijk zo beduust nog

#3022859 Quote

Wat staat je in d eweg om je eventuele eigen zoon alsnog Liam te noemen? Hebben we bij ons in de familie ook meerdere keren.

Overigens heeft een vriendin vna me ook een Senna en een Liam. Heel toevallig.

#3022862 Quote

Nou ik zou dat persoonlijk niet leuk vinden…
    Zoals mijn zus heeft altijd gezegd dat ze haar kind Dani zou noemen of het nou een jongen of een meisje werd…

Persoonlijk vind ik het zelf ook een hele leuke naam, maar dat is gewoon haar naam…en dan vind ik het niet leuk dat ik dan dezelfde hebt…

Als je het er nooit over gehad hebt met elkaar….dan kan het voorkomen dat je dezelfde naam hebt bedacht…

Maar zij wist dat ze een jongetje kreeg….en hadden uitgebreid met elkaar over gepraat…hoe ze haar kindje wilde noemen….want dat wist zij toen nog niet…

En als ze die naam had gekozen….had ze op z'n minst mij even kunnen zeggen dat ze die naam ook had uitgekozen….
    Dan had ik er vrede mee…

Maar nu zou ik waarscheinlijk mijn zoontje niet meer zo noemen….Omdat ik dat gewoon niet leuk vind….2 neefjes dezelfde naam…
    Ondanks dat we geen contact hebben!…

Maar goed, das mijn mening hihi!

#3024748 Quote

Hey meid,

Ik zou zeker de naam niet veranderen die jij in gedachten had! Je broer en schoonzus doen echt belachelijk! Heel laag is dit… Zij zijn de WANNABE'S!!! Zou zelf ook heel boos zijn maar zou mijn naam niet opgeven! Ben zelf nog niet zwanger maar wij hebben ook al een naam zowel gepast voor een jongen als een meisje. Mijn broer zijn vrouwtje is zwanger en zij weten de naam ook… mochten ze dit bij mij doen,  zou ik ook wel ontploffen!   Denk niet dat ik er nog contact mee zou willen hebben!

Veel succes en liefs,
    San XxX

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct