Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

30625 Ik Snap Er Niets Meer Van

• Auteur

Hi Dames,

Effe een vraagje:
    Normaal gesproken krijg ik een week voor mijn NOD ontzettende last van mijn borsten.  Zo ook deze keer. Afgelopen week werd ik netjes op dag 27 ongesteld, dacht ik. Maar het bloedverlies is echt heel anders  dan normaal. Normaal heb ik  veel bloedverlies (elke 4 uur echt tampon verwisselen) en pijn  in mijn onderbuik. Nu heb ik dus sinds woensdag alleen een heel klein beetje bloedverlies bij het afvegen en mijn borsten blijven pijn doen. Ook af en toe een  steek in mijn onderbuik, maar verder echt geen gevoel alsof ik ongesteld ben.  Normaal gaat de pijn in mijn borsten weg wanneer ik ongesteld ben, maar nu dus niet.

Zojuist dus toch maar een testje gedaan en helaas  niet zwanger. Maar waarom heb ik dan zo'n heel licht bloedverlies en blijven mijn borsten pijn doen. Heeft iemand dit ook ooit gehad?  

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Groetjes Charlotte

#3022915 Quote

hoi charlotte

ik heb het andersom. altijd een regelmatige cyclus 24/26b dagen.
    ronde 13 , 1 kindje. al onderzoeken gehad bij de gyn en alles is goed.
    ik heb deze maand niet berekent wanneer mijn vruchtbare dagen waren. op 27 febr bij plassen wat rose bloedverleis en daar bleef het bij dus ik dacht dat ik al ongi zou worden. ik op de site van predictor mijn bio klok berekent en war bleek dat zou mijn innstellingdag zijn. ik had nu 7/8 maart mijn ongi moeten hebben en ook altijd een week voordat hele zere borsten die verdwijnen als mijn ongi doorzet. net als jij maar deze keer helemaal geen zere borsten en nog steeds niet ongi. ben dus 1 week overtijd maar geen positieve testen gehad, heel frustrerend. ik wacht nu tot maandag en dan maar even naar de huisarts

succes ik zal voor je duimen liefs kim

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct