Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

30627 4wk Geleden Mk Maar Ongi Zet Niet Door Krijg Ik Nu Wel Ei

• Auteur

Hoi meides,

Ik heb ongeveer 4 weken geleden mijn 2e miskraam gehad.

Nu heb ik sinds 4 dagen afscheiding wat ik ook altijd krijg in het begin van mijn ongesteldheid, een beetje bruin bloed (sorry!), nu is mijn vraag krijg ik nu wel over 2 weken mijn eisprong of moet ik echt wachten tot ik echt rood bloed vloei voordat ik weer kan gaan klussen??

Help!!!

Dank voor jullie reacties!!
    mamavansenl

#3022959 Quote

Hoi mamavansenl,

Jee, je 2de miskraam gehad. Moeilijk hoor!
    Ik heb begrepen dat je telt vanaf het eerste bloedverlies (maakt volgens mij niet uit of dat bruin of rood bloedverlies is).
    Heb je al geprobeerd te tempen?
    Ik ben 2 weken na mijn miskraam gaan tempen en had een klein weekje later een temp verhoging die aanhoudt, dus waarschijnlijk begin van de afgelopen week mijn eisprong gehad.
    Nu had ik een erg onregelmatige cyclus voor de zwangerschap, dus wist ook echt niet wanneer ik mijn eisprong kon verwachten. Daarom het tempen, omdat ik meteen weer wilde proberen zwanger te raken. Over ruim een week moet ik dus of ongesteld worden of weer een positieve test krijgen.
    Ik hoop natuurlijk op het tweede!

Heel veel succes met opnieuw zwanger raken!
    3x is vast scheepsrecht!
    Ik duim voor je!

Groetjes Suus

#3022960 Quote

Even later bedacht ik me dat je misschien ook wel weer zwanger zou kunnen zijn als de ongi niet doorzet. Of kan dat niet?

#3023016 Quote

Hoi mamavansenl,

ik wou net een zelfde tipic openen… toeval.

Ik heb ook vandaag precies 4 weken geleden een miskraam gehad… Erg verdietig allemaal,  maar wij willen er ook we weer voor gaan. Nu heb ik vanaf vorige week zondag (dus 3 weken na de miskraam) veel bruinverlies en heel soms echt rode bloedslijmen. SInds vrijdag is dat weer gestopt….

Nu weet ik dus niet of ik dat moet zien als mijn ongi (wel snel 3 weken na de miskraam) of dat het een tussentijdse vloeiing was……. grrrr stom he die onzekerheid….

Nu weet ik dus nog niet wat mijn cyclus doet…… Ik hoop dat het mijn ongi was, dan kan ik over 1 á 2 weken mijn "ei" vernemen (als ik die ga voelen, want die heb ik nu nog niet gevoelt).

Ik hoop dat er nog een aantal reacties komen, want ik weet ook niet zo goed wat ik hier mee moet…

Groetjes, SanPap

#3023018 Quote

@suusie: voor jou ook spannend dus… Hopelijk zet de ongi niet door, en ben je gewoon weer zwanger.

Misschien ga ik toch ook maar eens temperaturen, ik hoor er veel goede verhalen over. Dan weet ik ook wanneer mijn "eisprong" is en dus wanneer ik vruchtbaar ben. De vorige keer was ik in ronde 2 zwanger en dus had in nog geen idee hou mijn cyclus in elkaar zat. Wel voelde ik beide rondes mijn "eisprong' heel goed. Pijn in de borsten, pijn in de buik en veel helder slijmverlies. Dat heb ik nu nog niet gehad… .In ieder geval geen pijn in de buik….

HOpelijk is het voor ons allen weer snel raak.

Groetjes, SanPap

#3023042 Quote

Hoi Sanpap,
    Sorry om te horen dat we in hetzelfde schuitje zitten…
    Waardeloos he die onzekerheid???
    Ik denk dat ik over ongeveer 1 1/2 week maar een keer ga beginnen met ovulatietesten, weet ik tenminste zeker wanneer ik mijn ei krijg.!
    Sterkte met alles he en ga ervoor meid, ik hoop snel iets van je te lezen wat iets positiever is dan dit!!

Hoi Suusie,
    Nee helaas kan ik niet zwanger zijn, je lichaam heeft sowieso wat tijd nodig om zichzelf schoon te maken, en zin om te klussen   vlak na een mk had ik ook niet, dus na een maand weer voorzichtig aan proberen..
    Bedankt voor je reactie!

Lieve groetjes
    mamavansenl

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #3023402 Quote

Hey meiden,

Vervelend is die onzekerheid he en het verdriet van zo`n mk.  Ik heb afgelopen weekend ook een 2de MK gehad en daarbij ook nog zo`n onregelmatige cyclus, dat ik al helemaal niet weet wanneer. Afgelopen ronde hadden we ovulatietesten gebruikt, dat werkte dus goed.

Ik word er zo onzeker van… Afgelopen maandag een echo gehad om te kijken of alles schoon was, dat was gelukkig dan wel het geval. Heb meteen even gevraagd of alles er verder wel goed uit ziet, omdat ik toch wel onzeker word. Alles zag er goed uit.

Mocht het gewoon weer proberen van de arts, maar die kon ook niks zeggen wanneer ik weer mij ei zou hebben, je lichaam moet zich herstellen bla bla bla.

Ben gewoon ook ongeduldig denk ik.

ps
    Het bureau dat hier de cho`s verzorgd voor zwangere vrouwen, gaf nog wel een tip: als je weer zwanger bent, maak je je na een mk extra zorgen, dan mag je met 7,5 week al langskomen voor een echo en dan nog een keer met 12 weken.

Liefs milou

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct