Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

30633 Wachten Wachten Wachten Maar Zo Benieuwd

• Auteur

Hallo allemaal,

Wie kan mij helpen???

Een paar maanden geleden zijn wij helaas ons kindje verloren na een vroeggeboorte van 21 weken.
    Wij zijn toen zwanger geworden met behulp van injecties ivm dat ik niet menstrueerde en dus ook geen eisprong had.
    Na mijn bevalling ben ik wel weer gaan menstrueren en ook nog regelmatig.(een wonder voor ons)
    We willen heel graag weer zwanger worden.
    Nu had ik 7 maart een positieve ovulatietest en 8 maart heb ik ook duidelijk mijn eisprong gevoelt.
    We hadden al 3 dagen daarvoor geklust en op de dag zelf en de dag erna.
    Nu na een week beginnen mijn borsten gevoelig te worden, en had 1 maal dat ik ineens het idee had dat ik moest gaan spugen maar na rustig ademen zakte het weer weg.
    Verder heb ik af en toe menstruatieachtige krampen en krijg ik ineens weer acne.
    Verder temperatuur ik me elke ochtend voor het opstaan en die blijft zeker 0,4-0,6 graden hoger dan normaal.
    Nu was ik vandaag zo nieuwsgieig dat ik een test heb gedaan, dit is alleen een week voordat ik eigenlijk zou gaan menstrueren.
    Deze was negatief.
    Is dit logisch dat deze negatief was of heeft 1 van jullie wel al zo vroeg een positieve test gehad.
    Of is dit gewoon onmogelijk en zal ik toch nog tot zondag moeten wachten?
    Het klinkt misschien stom maar mijn gevoel zegt wel dat ik zwanger ben.

Kan iemand mij helpen?

Liefs Anne

#3023156 Quote
    quote: Triesje81 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-03-2009 19:11:43'));

Hallo allemaal,

Wie kan mij helpen???

Een paar maanden geleden zijn wij helaas ons kindje verloren na een vroeggeboorte van 21 weken.
    Wij zijn toen zwanger geworden met behulp van injecties ivm dat ik niet menstrueerde en dus ook geen eisprong had.
    Na mijn bevalling ben ik wel weer gaan menstrueren en ook nog regelmatig.(een wonder voor ons)
    We willen heel graag weer zwanger worden.
    Nu had ik 7 maart een positieve ovulatietest en 8 maart heb ik ook duidelijk mijn eisprong gevoelt.
    We hadden al 3 dagen daarvoor geklust en op de dag zelf en de dag erna.
    Nu na een week beginnen mijn borsten gevoelig te worden, en had 1 maal dat ik ineens het idee had dat ik moest gaan spugen maar na rustig ademen zakte het weer weg.
    Verder heb ik af en toe menstruatieachtige krampen en krijg ik ineens weer acne.
    Verder temperatuur ik me elke ochtend voor het opstaan en die blijft zeker 0,4-0,6 graden hoger dan normaal.
    Nu was ik vandaag zo nieuwsgieig dat ik een test heb gedaan, dit is alleen een week voordat ik eigenlijk zou gaan menstrueren.
    Deze was negatief.
    Is dit logisch dat deze negatief was of heeft 1 van jullie wel al zo vroeg een positieve test gehad.
    Of is dit gewoon onmogelijk en zal ik toch nog tot zondag moeten wachten?
    Het klinkt misschien stom maar mijn gevoel zegt wel dat ik zwanger ben.

Kan iemand mij helpen?

Liefs Triesje

#3023160 Quote

sorry ik zette mijn eigen naam neer bij het eerste stuk en wou het veranderen in mijn anonieme naam maar zoals jullie zien is dat veranderd in 2 dezelfde stukjes met twee verschillende namen eronder.
    Sorry voor de verwarring en/of onduidelijkheid.
    Ben de laatste tijd ook zo warrig in mijn hoofd.

#3023163 Quote

Jullie hebben dus al heel wat meegemaakt! Wat erg zeg!
    Ik denk dat een week eerder testen gewoon veel te vroeg is geweest,
    Ik heb nog nooit vroeger positief getest (wel geprobeerd hoor!).
    Ik denk dus dat je 'gewoon' een weekje zal moeten wachten.
    Moeilijk he!?! Zeker als je zo graag weer zwanger wil worden.
    Ik hoop voor je dat je volgende week wel positief test.
    Wel fijn trouwens dat je nu ineens wel een cyclus hebt.
    Succes met wachten! Geduld is moeilijk als je zoveel 'voelt'.

#3023164 Quote

Hoi Triesje,

Wat erg van het verlies van je  kindje zeg!!!
    Dat moet een hele nare periode zijn voor jullie.
    Over je vraag:
    Ik denk ook wel dat het goed mogelijk is dat je zwanger bent.
    Wat je zou kunnen doen is een vroege zwangerschapstest. Ik heb gelezen dat die vrijwel 99% betrouwbaar zijn. als deze test negatief is zou ik wachten tot je nod. Je kunt ook gewoon  wachten tot je nod dag.

Duim voor je!
    Laat het even weten.
    Groetjes Stefanie

#3023165 Quote

Wat lief wat jullie zeggen, doet me veel.
    Ja het wachten is inderdaad echt verschrikkelijk, maar goed ik denk inderdaad ook dat ik toch te vroeg ben, maar ja je wilt toch ook van anderen horen dat ze ook niet hebben meegemaakt dat ze zo vroeg een positieve test hadden.
    Ik laat het zeker weten als ik wat meer weet.

liefs

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #3023174 Quote

Kan er dan zoveel veranderen in een week tijd qua hormonen????
    Toch wel apart he?

#3023185 Quote

Hoi Triesje
    Je verhaal greep me erg aan!
    Ik kreeg er kippenvel van.echr erg!
    Maar even antw.op je vraag.

Ik heb ook last van mijn borsten ook een week later eigenlijk…ik heb vorige week mijn vruchtbareperiode gehad!en ook een beetje buikpijn.ik mag 27 mrt pas testen dus dat duurt nog wel fff.
    Je kunt nu nog geen test doen,maar bij matcare kun je testen bestellen veilig op internet en die kun je 6 dagen van tevoren doen!99 % betrouwbaar!!

kuzz karin

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct