Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

30634 Vanaf Wanneer 2 Weken Tellen Voor Eisprong Bij Voor Vloeien Of Bij Rood Bloedverlies

• Auteur

Hoi meides,
    Graag jullie hulp…

Ik ben vanaf woensdag begonnen met vloeien (beetje bruin..), en vanaf vandaag is het pas echt doorgezet en verlies ik pas  rood bloed..
    Vanaf wanneer moet je nu die 2 weken tellen dat je ongeveer je eisprong hebt, is dat vanaf moment van vloeien on vanaf het moment vanaf echt doorzetten dat je rood bloed verliest??

Graag jullie hulp!!
    Alvast harstikke bedankt hoor..

#3023186 Quote

Hoi
    Vanaf het moment van vloeien dacht ik.zo heb ik ook geteld dus!
    Je kunt je online ei bereken op babybrabbel.nl
    Dat is fijn weet je precies je dagen…

Kuzz karin

#3023206 Quote

hoi!

ik heb juist van een gyneacoloog gehoord dat het juist telt vanaf de dag dat het echt doorzet, dus flink bloedverlies en niet vloeien meerekenen (genaamd spotting).

Hoop dat het je helpt

groetjes mij

#3023229 Quote

Hoi meides,
    Dank je wel voor het reageren!
    Ik denk dat ik maar even ga googelen, misschien dat ik dan wat meer te weten kom, in ieder geval bedankt hoor!!
    Gr

#3023302 Quote

Tellen kan, maar alleen als je een hele regelmatige cyclus hebt. Het is nauwkeuriger als je je eisprong kunt herkennen. Aan je slijm bijv. Is op internet ook wel info over te vinden.
    WErkt bij mij uitstekend, omdat mijn cyclus nogal varieert.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct