Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

30635 Wie Kan Mij Helpen

• Auteur

HOI Allemaal,
    Wie kan mij helpen.?
    Ik heb vorigeweek mijn klusweekgehad en nu heb ik erg last van mijn borsten en onderin mijn buik zon vervelend gevoel net zoals ik ong.moet worden maar dat kan niet want dat hoort eigenlijk pas 27 mrt te zijn en ik heb een regelmatige cyclus dus dat is het niet?
    Wie kan me helpen en voelt dit ook zo of heeft het eens een keer gehad!Of weet wat dit kan zijn ik hoor het graag van jullie meiden.
    Kuzz karin

#3023232 Quote

hoi,

ik heb dat ook een paar keer gehad, dat ik ruim voor mijn nod dat gevoel had, ik werd toen uiteindelijk gewoon ongesteld…
    nu heb ik dat zelfde gevoel ook, maar nu ben ik er net een halve week achter dat ik zwanger ben…
    ik denk niet dat je hier heel veel aan hebt, maar dat is dus weer het lastigste van je lichaam he, was het maar gewoon duidelijk waar je aan toe bent.
    ik wens je heel veel succes met zwanger worden!!

groetjes, leentje

#3023243 Quote

`Hoi Karin

Het is erg moeilijk te zeggen want je lichaam kan je goed voor de gek houden en wat leentje schrijft  daar ben ik het mee eens.

Het is heel moeilijk maar ik denk dat je toch moet wachten tot een paar dagen  voor of  ff na je nod dag. Dan kan je pas zeker weten of je zwanger bent

IK DUIM VOOR JE DAT JE ZWANGER BENT
    veel sterkte in deze onzekere dagen
    Laat je het wel even weten!!!!!

groetjes quinta

#3023264 Quote

Hoi Karin,
    Ik heb ook altijd de pil geslikt en steeds als ik stopte om zwanger te raken (2 kids nu bezig voor de 3e) kreeg ik ontzettende buikpijnen rond en een week na mijn ovulatie. Vlak voor de menstruatie zakt dit dan weer en dan begint het met mijn menstruatie weer opnieuw! Mijn huisarts zegt dat een heftige eisprong toch wel vaak voorkomt!
    En ik denk dat jij dit misschien ook hebt. Dit is weer de 1e ronde dus ik hoop dat het deze week raak is want die pijnen zijn geen pretje!
    groetjes Nathalie

#3023293 Quote

Hoi meiden,
    Ik heb er verder nooit geen last van gehad van die pijn.
    Bij mijn eerste kindje was ik ook erg moe en futloos.
    Ik heb nu ook echt pijnlijke borsten maar geen buikpijn meer.
    Het kan eigenlijk niet lijken op ong. want dat is pas laatst volgende week.ik heb net mn ei achter de rug.ik denk dat het dat is.
    ik zie wel. gewoon ff wachten.

bedankt ik hoop jullie nog te spreken!groetjes kuzz karin

#3023960 Quote

hoi mutseke

jee meid ik leef letterlijk en figuurlijk met je mee, ik had deze maand de ovu test gebruikt, 3 dagen later pijn onder in mijn buik, soort ongi pijntjes, dat bleef doorgaan, nu al 5 dagen slijmverlies. IK dacht, nou kat in het bakkie, dit moet raak zijn!!!
    morgen is mijn nod en had vanmorgen echt een ongi puisje op mijn kin en borrelbuik, dus ik ga ervan uit dat het bij mij deze maand een mega paasei was ofzo haha

we zullen zien morgen!!

jij ook veel succes!!!

groetjes moeke77

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #3023963 Quote

Ha moeke,
    Ik hoop het voor jou morgen!!!
    Laat je het me wel ff weten?ik ben wel erg benieuwd!!
    Ik heb nog steeds last van mn borsten en ben ook erg kwetsbaar..heb ook van die eetbuien.heb jij daar ook last van?normaal nooit als ik ong.moet worden..maar hopen dat het deze keer wel raak is.doeikuzzz karin

veel succes morgen!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct