Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

30637 Innesteling

• Auteur

Hoi dames,

Wou het hier toch even vragen.
    Zit momenteel in ronde 4 voor mijn tweedje kindje.
    25 februari was mijn laatste menstruatie en heb nu een cyclus van 27 dagen.
    Dus mijn NOD is 24 maart.
    Nu heb ik de eisprong gehad begin vorige week.
    Nu vandaag had ik bij het afvegen heel licht roze op het papiertje.
    In mijn inlegkruisje was niks of zo maar wel bij het afvegen,heb het toch een aantal keren gehad vandaag.
    Zou dit een innesteling kunnen zijn of zou mijn cyclus overhoop liggen,wie weet het,niemand he.
    Weet dat ik alleen kan afwachten maar wou hier toch even ervaringen horen.
    Als ik nu morgen toch niks doorkrijg mag ik er dan van uit gaan dat het dan toch een innesteling is denken jullie?
    Voor de rest ben ik doodmoe en ja een beetje ongi pijn zo percies maar valt goed mee hoor maar die ongi pijn had ik de vorige maanden ook dus zegt niets he.

Liefs orchi

#3023304 Quote

Tja. Lastig he. Kwa timing kan het volgens mij wel. Maar het kan net zo goed niks zijn. En maar weer dat stomme afwachten: dat is het enige dat echt duidelijkheid brengt…
    Ik heb er overigens geen ervaring mee; bij mijn 3 zwangerschappen heb ik geen innestelingsbloeding gehad of een beetje roze zoals jij.

#3023317 Quote

Hoi greet,

Bedankt voor je reactie.
    Mja het is idd afwachten he,heb al een dochter van een vorige relatie en toen ben ik zwanger geraakt terwijl ik mooi de pil nam,ook geen innesteling gehad,toch niet bij mijn weten.
    Nu duurd het voor mij allemaal zo lang,dan denk je,het zal nu ook wel zo vlug gaan maar daar ben ik al snel achtergekomen dat het niet zo is:-)

Het komt nu wel met momenten iets feller maar is volgens mij toch niet mijn ongi,heb voor de rest geen ongi pijn,wat ik anders wel heel fel heb dus ja we wachten een beetje af he:-)
    >Liefs orchi

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct