Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

30638 Wat Duurt Wachten Toch Lang

• Auteur

Hoi meiden,

Ik ben meestal te vinden op het voorjaarsforum van 2008,want we hebben al een zoontje Yordi van 16 januari 2008.
    Ik  ben in dec 2008 weer met de pil gestopt, omdat we dus wer gaan proberen voor een 2e kindje.
    Ik heb na de pilstop weer een cyclus van tussen de 27e en 29e dag.
    Vandaag is de 28e dag en ik ben nog niet ongesteld geworden. Vanmorgen een test gedaan en die was nog negatief. Oh ja ook ben ik bezig met temperaturen en me temp is al een paar dagen hoger dan anders. Zit de laatste 4 dagen tussen de 37 en de 37,2 graden. En hij is dus nog niet gezakt. Ook voelt het wat raar onderin me buik( nog geen ongiepijn) en me borsten doen soms wat zeer.
    Maar ik zal dus nog ff moeten wachten totdat ik weer kan testen.
    Pfffffff en laat wachten nu niet me sterkste punt zijn
    Zijn er nog meer dames die ook moeten wachten???
    Lijkt me gezellig om te kletsen.

Liefs marielle ( mama vanYordi 16.01.08)

#3023255 Quote

wachten duurt zeker lang.
    ik zit dan nog niet echt in die wacht tijd.
    maar kan het me nog wel voorstellen van de andere keren
    heb al 2 kids. dus weet wel hoe het is het wachten.
    wij zitten net in de eerste ronde voor derde kindje en mijn ongi is net een weekje over.
    groetjes mij

#3023294 Quote

Hoi,
    Ik heb ook zon last van pijnlijke borsten en gister ook een beetje pijn onderin mn buik.
    Ik weet ook niet wat het is maar mn zegt dat het komt omdat ik volgende week de 27 e ongesteld moet worden maar ik heb nooit last van mijn borsten als ik ong.wordt.ik weet niet of jij dat wel hebt?wat voel je eigenlijk als je een innestelling hebt?
    Ik ben ook erg moe,maar dat kan ook komen omdat we vorige week een hevige klusweek achter de rug hebben…Ik ben erg benieuwd!
    ik kan ook niet wachten.de vorige maand ben ik ook een dag eerder gaan testen en niks he..dag erna ongesteld.Nu wacht ik fijn een dag of 2 af want ik ben altijd precies ong.!
    We spreken elkaar!!groetjes karin

#3023297 Quote

Hoi

Ik heb net een verhaal geschreven over wachten bij forum klussen vorige week. Inderdaad wachten duurt lang, heel lang. Maar er zit niets anders op, geduld geduld en nog eens geduld. Is erg moeilijk maar het kan niet anders bij dit. Je denkt dat je vanalles voelt, maar is dat ook of wil je het graag voelen, voel ik hier iets of misschien daar, je wordt er gek van. Maar ik durf niet veel te hopen want dan valt het altijd mee, en het lijkt me stug nu ik over anderhalve week naar gyn moet dat het nu raak zou zijn, maar ja de wonderen zijn de wereld nog neit uit.
    ik zal voor jullie duimen en natuulijk ook voor mezelf dat het in ronde 14 raak is.

Gr Amber07 30jr moeder van dochter van net 2jr

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct