Hey Emmy,
Ik heb vorige ronde voor het eerst ovu testen gebruikt. De eerste paar dagen was ik erg onzeker. Het streepje was bij mij bijna niet zichtbaar, of heeel licht. Maar ik ben toch gewoon doorgegaan met testen. En gelukkig maar want ineens had ik een positieve test, het streepje was even donker als het controle streepje! Ik ben toen nog 2 dagen doorgegaan met testen. En de testen waren meteen weer een stuk lichter. En precies 14 dagen na de positieve ovu test werd ik ongi. Balen natuurlijk, maar de testen werken dus wel degelijk! Ik heb die van http://www.sensitest.nl gebruikt.
Ik zie trouwens dat jij ook gestopt bent in juni 2008. Ik ook en ik schrijf al een bijna een jaar mee op het juni 2008 stoppers forum. Als je wilt mag je daar mee komen kletsen. Er zijn al wat zwangeren daar. Maar ook nog een paar niet zwangeren. Verder is er ook nog een ander forum, ik geloof het "gestopt in juni 2008 en nog niet zwanger forum" daar zijn de meeste nog niet zwanger. Misschien vind je het leuk om mee te kletsen?
In ieder geval onwijs veel succes met zwanger worden!
X hopje