Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

30643 Miss X Ci Lo

• Auteur

Hey allemaal

Eerst en vooral, Ci-Lo een hele hele hele dikke proficiat met je kleine engeltje!
    Geniet er maar van meis! Ben benieuwd hoe alles gegaan is hoor! We wachten op je verslag

Hey Miss-X,
    Voel je je al wat beter meisje? Oh zo leuk alle dagen het gevoel van je kleintje in je buik

Met mij alles ok hoor, vol ongeduld aant aftellen op de kijkoperatie… wil al zo graag verder staan… al bezig zijn met de ivf… pf wachten duurt toch lang hoor

Dikke zoen en veel liefs
    San XxX

#3023370 Quote

Hey meiden!

Een nieuw topic alweer! En met wat voor goed nieuws! Ci lo GEFELCITEERD MEIS!!!! Wat een prachtige naam heeft jullie kleine meiske gekregen zeg! Ik hoop dat alles is meegevallen en dat het goed gaat met jullie?!!!! Laat je gauw weten hoe het met je is? Ben zo benieuwd zeg!! En op vrijdag de 13e, hihi! Dat is voortaan jullie geluksdag of niet?!

Hier gaat alles prima. Heb vandaag m'n diploma-uitreiking gehad. Was een geweldige dag en ben erg goed verwend! Ook heb ik vandaag een jaarcontract aangeboden gekregen op m'n werk (waar ik nu nog een werkervaringsplek had), per 1 mei a.s.. Ben er zo blij mee! Het geluk kan even niet op. En morgen de 20-weken echo! Ik zal jullie proberen zo snel mogelijk op de hoogte te brengen.

San, meis hoop dat het een beetje met je gaat!

En Esther, doe jij het al wat rustiger aan?

Liefs, Ikke

#3024164 Quote

Hey meiden!

Ik hoop dat Ci lo dit nieuwe topic weet te vinden! Ben zo benieuwd hoe het maar haar en de kleine gaat! Ci lo, je zult het wel super druk hebben, maar laat je gauw weten hoe het met je is?!

Hier alles prima! We krijgen een JONGEN!!!!! Het was zo'n super echo! Duurde bijna drie kwartier en het was echt overduidelijk te zien dat het een knulletje is. Vond het echt een heel bijzonder moment, zelfs m'n vriend moest een traantje laten! Verder zag alles er ook prima uit gelukkig. Die vrouw denkt zelfs dat ik een week eerder uitgerekend ben! De vk past de datum niet aan maar heeft er wel een notitie van gemaakt. Ach ja het maakt me ook helemaal niet uit.

We hebben die middag meteen de eerste jongens kleertjes gehaald. Nu kan het shoppen eindelijk beginnen, haha!

@San en Eshter, hoe is het met jullie?

Ik ben moe, ga lekker slapen.

Dikke kus!

#3024192 Quote

hai meiden
    ja ik heb jullie gevonden
    ik zat de hele week te kijken of er iemand reageerde
    maar niemand reageerde de laatste was esther
    ik dacht wat vreemd miss heeft toch die echo gehad
    ik kon de datum 18 mrt herinneren omdat dario dan jarig is
    dus ik dacht o jee de echo was niet goed en nu reageert ze niet
    dus net ik een heel verhaal typen en vertellen dat ik me zorgen maakte om miss
    toen wou ik het verzenden en kon niet
    toen ging het lampje branden
    aahhhh ik moest gaan zoeken naar een nieuwe topic

en hier ben ik dan eindelijk
    alleen nu ben ik weer helemaal moe
    dus ik hou het kort

met ons gaat alles goed
    ik kom hier nog een keer met een uitgebreider verhaal maar dat is nu nog te vermoeiend

lieve san
    volgens mij werd jij vandaag geoppereerd of niet tenminste er staat mij bij 24 mrt
    maar door die bevalling kan ik het ook wel weer fout hebben
    in ieder geval heel veel sterkte en een dikke kus
    en tot gauw meid

miss
    gelukkig gaat alles wel goed met je
    en een JONGEN
    van harte gefeliciteerd meid
    en van harte met je diploma en je contract
    allemaal goed nieuws fantastisch

esther
    hoe gaat het met jouw
    bevalt het zwanger zijn nog meid
    of wordt alles al zwaarder

iedereen bedankt voor de felicitaties
    en ik voel me gevleid met de nieuwe naam van het topic
    liefs en een dikke kus ci lo…

#3024307 Quote

he dames , ik moest ff zoeken voor ik het gevonden had.
    miss wat leuk .ook een jongen, proficiat.
    sannekuh ..sterkte met je operatie..ik duim voor je.
    en cilo,,doe het rustig aan meid.

hier alles goed. heb alleen van die enorme poetsbuien.ik ben nu 29 weken en een paar dagen dus het schiet al lekker op. heb me nog nooit zo verheugd op de zomer hahaha
    ik moet over twee weken weer naar de vk en meteen ook naar de gyn voor extra controlle omdat mijn eerste te vroeg was. kindje lag bij de laatste controlle wel met het hoofdje naar beneden dus die route heeft ie ook gevonden haha.verder slaap ik wat minder goed maar ik mag niet klagen.
    ben bezig met mijn eindopdracht en dan ben ik klaar met mijn studie.eindelijk…en over vier en een halve week begint mijn verlof.joepie

#3024413 Quote

Hey girls

Ja moest snel een nieuwe topic maken en wist totaal niet welke titel ik moest geven dus heb ik  Miss-X en Ci-Lo geschreven omdat ik die hier het meest zag… Esthertje, das zeker niet verkeerd bedoeld hoor meid   Lang geleden dat Jazzie hier ook eens is langsgeweest trouwens…

Heb dus gisteren mijn kijkoperatie gekregen… Wat een bangelijke momenten als ze je op die operatietafel leggen en zo, bah
    Voelde me erna wel niet zo lekker, last van de verdoving, ongemakkelijk, draaierig… de pijn viel eerst nog wel mee maar kwam dan s'avonds wel een beetje harder aanzetten. Zolang ik stil lig valt het wel goed mee, alleen gelijk ik precies op een oma als ik me rechtstel of ga zitten, hihi… Er zitten draadjes aan mijn navel en rechts onder. Vandaag naar de gyn gebeld voor de uitslag want die kon niet meer langskomen omdat die in de namiddag na zijn consultaties nog naar een congres moest. Hij bevestigde dus nogmaals dat de eileiders volledig dichtzaten en dit ten gevolge van een infectie die ik in de loop der jaren moet meegemaakt hebben maar die nu volledig weg is. Er waren ook vergroeiingen te zien (ook aan het bekken heb ik verstaan) maar dit kon geen probleem zijn voor ivf zei hij… De eierstokken en baarmoeder waren in orde…  Volgende woensdag moeten de draadjes eruit en gingen we dan verder kijken voor een afspraak bij de fertiliteitsarts. Ben thuis tot maandag… heb het een beetje onderschat!

Hey Miss-X,
    Wat leuk, je krijgt een jongen!!! Kan me heel goed voorstellen dat dit een emotioneel moment was! Leuk 3 kwartier echo   en dat leek waarschijnlijk nog te kort?! Je kan inderdaad heel wat inkopen gaan doen nu, super!!!

Hey Ci-Lo,
    Heb inderdaad zoals je nu kan lezen mijn operatie gehad! Leuk dat je dat nog wist   Alles ok met jou en de kindjes? Ben benieuwd naar je verhaal… maar doe dat maar als je eens tijd hebt, je zal je rust wel kunnen gebruiken!

Hey Esther,
    Grappig hé die poetsbuien?   Veel vrouwen hebben dat inderdaad die nestdrang… zolang je je niet teveel forceert kan dat allemaal geen kwaad… juist een beetje minderen als je er teveel harde buiken van krijgt hoor! Veel succes met je studie ook hoor meid en geniet dan maar lekker van je verlof!

Dikke zoen en heel veel liefs,
    San

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #3024752 Quote

hai meiden
    hoe gaat het met jullie
    hier gaat alles z'n gangetje

met de borstvoeding ging het helaas niet meer zo goed
    toen ik weer dingen begon te doen ging de kwaliteit achteruit
    er was wel melk maar blijkbaar kon het de drukte hier in huis niet aan
    marisa kwam te weinig aan en wou elke keer eten
    dus heb ik haar aan de fles gedaan
    daar was ze een paar dagen zoet mee en toen begon het zelfde verhaal weer
    nu heb ik haar aan de nutrilon forte voor de hongerige baby
    en dat werkt ook niet echt super

ik ken dit helemaal niet van de andere kids die waren ook allemaal aan de nutrilon forte die waren ook allemaal zo hongerig maar die hadden daar wel vrede mee
    maar marisa is zelfs met deze voeding nog niet tevreden
    en een speen om te rekken wil ook niet want ze spuugt hem elke keer uit die wil ze ook niet
    als het aan haar ligt eet ze om de 2.5 uur en dat kan niet met flesvoeding

maandag komt de verpleegkundige van het consultatiebureau bij ons
    dat doen ze altijd bij ons waar wij wonen de eerste keer komen ze bij jouw thuis en de 2e keer ga je zelf naar het bureau
    nou en dan zal ik haar wel eens vragen wat het kan zijn
    ja zuigbehoefte heb ik aan zitten denken maar ze wordt ook niet rustig van een speen dus wat is het dan

nou meiden ze is alweer 2 weken en 1 dag oud wat schiet dat op he

esther
    doe het rustig aan meid
    wel lekker als je alles weer aan kant hebt he

san
    beterschap
    en wat lekker dat het nu eindelijk opschiet voor jouw
    nu duurt het niet lang meer he
    en er is wel veel aan de hand bij jouw he in je buik jeetje dat is niet niks
    nog even meid
    en nogmaals beterschap

miss
    hoe is het met jouw
    heb je alle winkels leeg gekocht hahahahahahaha
    nou tot horens

liefs ci lo…
    fijn weekend allemaal…

#3025303 Quote

Hoi lieve meiden!

Ik  moet jullie iets vertellen waar ik erg tegenop zie. Ik stop met schrijven hier…. Vind het erg moeilijk, omdat ik het gevoel heb met jullie echt een band opgebouwd te hebben de afgelopen 9 maanden. Ben zo blij dat ik jullie ontmoet heb! Het was super om hier altijd al m'n verhalen kwijt te kunnen en ik vond/vind het ook geweldig om jullie verhalen te lezen en erop te reageren. Vaak heel leuk bericht, maar geregeld ook slecht nieuws. Fantastisch dat je er zo voor elkaar kunt zijn, zonder elkaar in real life te kennen.
    Maar het is me echt teveel… Ik schrijf mee op drie topics en ik ben iemand die als ik hier kom schrijven, op iedereen wil reageren. Dan neem ik me voor geregeld langs te komen, zodat het niet iedere keer zoveel bijlezen is en zoveel tijd kost. Maar ik heb er gewoon de tijd niet voor. En ik geef eerlijk toe dat ik het fijn vind om 's avonds ook lekker niets te doen. Zit voor m'n werk al zo vaak achter de computer… Ik hoop dat jullie het begrijpen en niet zullen denken: "oh die is nu zwanger en nu heeft ze ons niet meer nodig". Want dat zou ik heel erg vinden. Ook nu ik zwanger ben, heb ik heel veel aan jullie gehad! Ik stop helemaal op dit forum, ook bij de andere topics.

Ik ga jullie missen en denk dat ik het toch niet kan laten om af en toe eens bij te lezen hier.

@Ci lo, meis geniet van jullie complete gezinnetje! Ben zo blij voor jullie! Let ook goed op jezelf. Af en toe een momentje voor jezelf verdien je wel dacht ik zo! Heel veel geluk!

@San, meis jou wil ik speciaal heel veel geluk wensen voor de toekomst. Je zit in een moeilijke periode op dit moment en ik hoop dat het allemaal niet voor niets is en dat jullie heel gauw een mooi wondertje in jullie armen mogen sluiten. Je verdient het! Heel veel succes met alles meis!

@Esther, ook jou wil ik heel veel geluk wensen voor de toekomst. Geniet straks lekker met je gezinnetje! En ook voor jou geldt: doe het op z'n tijd rustig aan he, luister goed naar je lichaam!

Heel erg bedankt voor de leuke tijd samen!

Het ga jullie allemaal goed.

Liefs en een hele dikke kus, Ikke

#3025393 Quote

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct