Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

30649 Ovulatietesten Is Dat Een Kostenpost

• Auteur

Hai meiden,

Ik ben helaas vandaag weer ong. geworden. Was 3 dagen overtijd geweest…
    We dachten eraan om ovulatie testen te gaan gebruiken maar dat voor een hele maand of meerdere maanden.

Hoelang moet je zoiets gebruiken om duidelijkheid te hebben?
    Zijn die dingen erg duur? zijn ze per stuk te koop of heb je er een hoop?

groetjes Miranda

#3023550 Quote

Hoi Miranda,

Ik werk ook met ovulatietesten en bij mij werkt het heel goed. Ik zie precies mijn ovulatie 'langs komen'.

Of ze duur zijn, ze kosten iets meer dan een euro per stuk. En je hebt er ongeveer 5 of meer nodig in de maand.

Zoek anders even op internet, daar zijn ze goedkoper als in de winkel. Ik gebruik ze zelf van sensitest en dan de sticks. Dat zijn de goedkoopste maar wekren prima (vind ik althans)

Sterkte ermee!!

Groetjes Linda

#3023634 Quote

Hi,

Toen ik ze gebruikte was het in 1x raak, wat mij betreft zeker een aanrader dus! (Of het nu gelukt is dóór die tests kan je natuurlijk nooit zeggen, maar toch haha)

Ik had ze van testjezelf.nu ,  zijn prima. Worden in een blanco envelop thuisgestuurd, heel discreet dus. Wat ik me er van kan herinneren waren ze helemaal niet zo heel duur.

Succes!
    Floppie

#3023638 Quote

Kijk eens op sensitest.nl

Groetjes,

Soepfan

P.S. Sorry, niet veel tijd nu.

#3023654 Quote

Hey miranda,

Ik ben ook weer eens ongi geworden voor de verandering:-)
    Zit nu in ronde 5 en heb besloten om het ook eens te proberen met ovulatietesten.
    Kheb ze eergisteren besteld bij http://www.sensitest.nl
    Ik heb de gewone staafjes genomen en heb er twaalf besteld,kheb 15 euro moeten overschrijven voor die twaalf testen dus dat is niet veel he,met verzending bij.
    Ja kan daar natuurlijk ook de duurdere nemen met een plastiek ding rond zoals een zwangerschapstest maar heb dit niet gedaan.
    Heb er twaalf omdat ik nogal een onregelmatige cyclus heb en ik zou willen testen vanaf maandag,dan zit ik op dag 7 maar denk dat mijn eisprong kort na mijn menstruatie komt en als het niet zo is,met die twaalf testjes kan ik hem normaal wel vinden he.
    Dus als ik van jou was zou ik het toch maar eens proberen he,je moet het daarom niet elke maand blijven doen maar dan weet je toch ongeveer wanneer je eisprong is en wie weet ben je van de eerste keer al zwanger,ik zal duimen!!
    Liefs orchi

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct