Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

30650 Overtijd Of Niet

• Auteur

Hallo allemaal,

Ik ben Linda, 25 jaar en heb een zoontje van bijna 2 jaar oud.

Mijn vriend en ik zijn alweer 4 maanden bezig om een 2e kindje te krijgen.
    Helaas gaat het wat moeizamer als bij onze eerste Sad , die was binnen 2 weken al raak!

Ik heb even een vraagje.

Mijn gemiddelde cyclus is 24 dagen. En mijn ovulatie valt altijd op 14/15. (dmv ovulatietesten)

Nu heb ik echter getest dat het op de 19e en 20e dag is geweest. Moet ik nu vanaf de ovulatie 2 weken rekenen voordat ik
    óf ongesteld moet worden óf overtijd ben? Of moet ik mijn gemiddelde cyclus aanhouden? Want dat zou betekenen dat ik zondag ongesteld had moeten worden en dus overtijd ben.
    Heb wel al getest maar zijn nu negatief.

Zou iemand me uit de brand kunnen helpen?

Alvast bedankt!!

Groetjes Linda

#3023563 Quote

Hoi,

Ik snap je verhaal niet helemaal:
    Wanneer was je ovu positief deze maand?

Groetjes Stefanie

#3023575 Quote

Ja hij was positief, dat 17,18 en 19.

Normaal is dat 14/15

Moet nu 2 weken gaan tellen vanaf de ovulatie of moet ik mijn gemiddelde cyclus aanhouden..

Dank je wel!!!

#3023584 Quote

Ik heb gelezen dat je ovu bijna altijd 2 weken voor je ongi is. Dus eigenlijk als je de 14/ 15 e een ei hebt gehad moet je afwachten.
    Ik heb precies hetzelfde. Ik moet nu wachten tot ongeveer de 27 ste.
    Balen het dat wachten.

Hoeveelste kindje is dat voor jou en hoeveelste ronde?
    De mijne 1e en 1e ronde. Heb wel echt pijnlijke tepels en opgeblazen gevoel. Echt raar?!

#3023587 Quote

o wacht effe hoor de 19 e 20 e pos ovu test dan kan het goed mogelijk zijn dat je nu overtijd bent.
    Ik hoop het voor je!

Laat effe weten!!

#3023597 Quote

Nou ja we zien wel 🙂

We hebben al een zoontje van bijna 2 jaar. En dit is alweer de 4e ronde… Bij onze eerste was het sneller raak.. al na 2 weken! (ben gewoon verwend ;))

Heel veel succes, en hoop dat het snel gaat bij je. Wachten is echt niet leuk 🙁

Bedankt voor je reacties!

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #3023600 Quote

Ik bedoel dat ik normaal de 14e en 15e dag van mijn cyclus een ei heb  

Maar nu  de 19e en 20e dag van mijn cyclus een positieve ovu-test heb. Dat was op 9 en 10 maart…

Sorry, voor de onduidelijkheid…

#3023615 Quote

Zoals ik jouw cyclus bekijk heb jij normaal gesproken al na 10 dagen je ongi als je de 14de of 15de dag ei hebt en de 24ste dag je ongi.
    Dus als je de 19e of 20ste dag je ei had dan is denk ik de 20 of 21 maart je NOD. Morgen of overmorgen dus. Toch?!?

#3023632 Quote

ja, zo had ik het nog niet bekeken… Dat kan inderdaad kloppen. Bedankt!!

Hoop rekenwerk, m'n agenda staat er vol mee hihi…

Ga afwachten.. en volgende week testen.

Bedankt allemaal!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct