Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

30652 Ppff Afwachten

• Auteur

Goedeavond allemaal,

Vorige week en deze week flink geklust samen met mijn ventje en nu maar hopen op een goede afloop.

Zijn er nog meer vrouwen op dit forum die in hetzelfde schutje zitten als ik??

Greetz. Schuerke

#3023556 Quote

Hihihi…
    Hier precies hetzelfde…. Ik heb over een week mijn NOD en dit is ronde één!
    We hebben zitten klussen als konijntjes, terwijl we dat normaal echt niet zijn! Dus hopelijk krijgen we een positief resultaat!!
    (ik besef wel dat ik er niet van uit moet gaan dat het in een paar keer lukt… máár het zou wel fijn zijn 🙂 )
    Dus ben zo nerveus…. verschrikkelijk zeg, dat afwachten!!

Bye.

#3023562 Quote

Hoi channiel30

Fijn te lezen dat ik niet de enige ben.
    Ik ben al in Oktober gestopt met de pil maar eigenlijk niet echt fanatiek bezig geweest met klussen tot het een paar weken toch echt wel begon te kriebelen en aan de slag haha.

Alles lijkt in mijn wereldje om baby's en zwanger worden te gaan hihi.

Ik moet ook volgende week in het weekend ongi worden heb vorige week wel heel veel last van spanningen in mijn buik (net onder ribbenkast) gehad en nu beginnen mijn borsten en tepels wel gevoelig te worden en raar gevoel in onderbuik maar ja hoop maar nergens op dan valt het nooit tegen (makelijker gezegt dan gedaan haha)

greetz

#3023605 Quote

Hoihoi

Wij zitten in ronde 14 met afwachten nu, ik moet op dezelfde dag ongi worden als ik een afspraak met gyn heb, dus reuzespannend alletwee. Of ik deze keer wel zwanger ben en spannend voor wat er gaat komen bij de gyn.

We duimen.

Nu maar de tijd door zien te komen met afwachten.

Gr Amber07

#3023606 Quote

Voor mij eerste ronde na een mk.
    Ook zoooo spannend weer! We hebben geen cyclus afgewacht en zijn inmiddels alweer een maandje verder. Volgens mijn temp 10 of 11 maart mijn ei gehad, dus ik zit ook middenin de spannende wachtweken!

Groetjes Suus

#3023608 Quote

quote: amber07 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-03-2009 20:35:33'));

Hoihoi

Wij zitten in ronde 14 met afwachten nu, ik moet op dezelfde dag ongi worden als ik een afspraak met gyn heb, dus reuzespannend alletwee. Of ik deze keer wel zwanger ben en spannend voor wat er gaat komen bij de gyn.

We duimen.

Nu maar de tijd door zien te komen met afwachten.

Gr Amber07

Hoi Amber,

Wij waren 1,5 jaar bezig voor nr 3 toen we eindelijk besloten hadden naar de huisarts te gaan voor een verwijzing. En toen bleek het niet meer nodig!
    Ik hoop voor je dat dat ook voor jullie zal gelden!
    Wie weet!

Helaas is het bij ons misgegaan en zijn wij met de eerste ronde bezig na de mk.
    Van de huisarts moesten we het nog 3 maandjes zelf proberen nu en dan worden we evt doorverwezen. Ik hoop natuurlijk dat dat niet meer nodig zal zijn.

Wat duurt dat wachten lang he!

Groetjes Suus

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #3023609 Quote

Hoi Suusie

We hebben al een dochtertje van net 2 die was er in 2 rondes, dus dan valt dit iig heel erg tegen en je vraagt je af wat er allemaal met je aan de hand kan zijn, en het is gek je vraagt het jezelf af en denkt dat het aan jou ligt, maar je denkt haast niet dat het misschien ook aan je man kan liggen, maar dat horen we wel nog allemaal als dat nog nodig is dan.
    En we zijn ook al 2 jaar aan het sukkelen met onze dochter dus dat zit ook al tegen. Maar ja ik blijf positief.

Gr Amber07

#3023761 Quote

En dan zeur ik dat ik nu lang moet wachten die verhalen van jullie … dan is wachten voor jullie veel spannender.
    Wat dat betreft hebben wij nog nix meegemaakt kwa zwanger worden enz.

Kan iemand mijn misschien helpen met kwaaltjes die voor kunnen komen in de afwacht periode (om het zo maar te zeggen)?

Wel prettig dat je op dit forum je verhaal en vragen kwijt kunt

Liefs schuerke

#3023762 Quote
    quote: mutseke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-03-2009 20:06:12'));

Hoi mijn nod is ook volgende week.we hebben ook vorige week de hele week geklust!!
    Ik heb ook heeel last van mijn borsten.
    het is soms niet ui te houden.
    ik hoop dat het nu raak is.

hihi hoop het ook voor je.
    Heel raar maar mijn linker borst eigenlijk alleen de tepel en beetje er omheen maar die rechtste aan de buitenkant poeh mag mijn ventje niet aankomen haha.

Misschien stom  maar mag ik vragen wat jij percies voelt?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct