Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

30653 Vanaf Wanneer Testen

• Auteur

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje. Ik moet maandag ongesteld worden (zondag is dag 28 van cycles). Vanaf wanneer kan ik testen. Maandag pas of kan het ook eerder.

Ik voel me namelijk zo zwanger op dit moment en ik wil graag zekerheid. Ik hou het niet meer uit.

Groetjes

#3023581 Quote

Hoi hoi,

Je kan als je wil een vroege zwangerschapstest doen als je het wachten zat bent.
    Zijn volgens berichten ook 99 % betrouwbaar. Wel wordt er geadviseerd bij een negatieve test dat je opnieuw moet testen.

Succes en laat even weten
    Groetjes Stefanie

#3023598 Quote

Je kan het morgen proberen, maar dan zit je nog wel een paar dagen voor NOD dus kan ie negatief zijn terwijl je wel zwanger bent.
    Ligt er aan hoe snel je hcg aanmaakt.
    Maar ik herken je ongeduld hoor! Ik heb eigenlijk de 24ste of 25ste mijn NOD en zou het het liefst ook al weten Maar ik zal toch echt nog een poosje geduld moeten hebben. heb mezelf opgelegd dat ik pas mag testen als ik volgend weekend, dus de 29ste 29ste nog niet ongi ben, pas testen. Manlief vind dat ik niet zo ongeduldig moet zijn. PPpffft!
    Maar dat is ook een stukje zelfbescherming denk ik.
    Ik moet het nog maar zien of ik het tot volgend weekend red. Ik heb al wel testen in huis namelijk.
    Ik heb sinds een paar dagen al wel weer heel gevoelige borsten, ik kreeg vlak na mijn ei pukkels, maar nu is er geen pukkel meer te bekennen.
    Spannend weer hoor! Aan de ene kant denk ik dat het gelukt is, maar aan de andere kant.
    Aarrgh! Die onzekerheid he!

Succes in ieder geval!

Groetjes Suus

#3023631 Quote

Hoi,
    Ik moet tot volgende week wachten..27\28e
    Maar ik hou het ook niet meer uit.
    Ik heb 2 ultra zwangerschapstesten van matcare die kun je 6 dagen eerder gebruiken.
    en 99%betrouwbaar.je kunt ze bestellen voor 9 euro 2 testen.heb ik ook gedaan.
    ik heb ook al sinds na mijn ei zere borsten echt niet normaal/had ik vorige maand ook maar niet zo erg..
    Ik weet het ook niet meer..

kuzz karin

#3023633 Quote

Hi,

Zwangerschapstests testen de hoeveelheid hCG in je lijf.  Wat ik zo hier en daar op dit forum heb gelezen wordt dat niet bij iedereen vanaf hetzelfde moment aangemaakt, maar over het algemeen kan je zeggen dat de concentratie stijgt vanaf je NOD.

Ikzelf testte 3 dagen voor NOD al positief (haha, ook ik was ongeduldig), maar ik heb ook verhalen gehoord van meiden die pas 1 of 2 weken ná hun NOD een positieve test hadden..
    De meeste  tests zeggen dus dat  je kan testen vanaf je NOD, maar volgens mij is het uiteidelijk van jouw lichaam afhankelijk.

Succes met wachten, en ik hoop op een positieve uitslag voor je!
    xx Floppie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct