Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

30654 Please Help Me Zwanger Of Niet

• Auteur

Ik heb zondag of maandag mijn NOD.
    Nu had ik nog een test in de kast liggen, dus ik dacht. Even voor de gein proberen.
    Maar wat zie ik nu. Er verschijnen twee streepjes.

Ben ik nu zwanger of niet? Het is wel een vaag streepje maar het is een streepje.
    Help me uit de brand. Mag ik blij zijn?

#3023613 Quote

Een 2de streepje is een tweede streepje! Dus er zit HCG in je urine en dus is er sprake van een bevrucht eitje!
    Het is een paar dagen voor je NOD, dus ik zou gewoon op je NOD nog eens een testje doen als ik jou was. Dan moet het streepje weer wat duidelijker zijn!
    Maar voor nu alvast een (voorzichtige) felicitatie!!!!!

#3023628 Quote

Ik sluit me aan bij mijn voorganger.
    Een streep is een streep! Ik denk ook dat je zwanger bent. Maar ik kan me ook voorstellen dat je een beetje in verwarring bent dus test na zondag nog een keer.
    Succes, en van mij ook een felicitatie!

#3023630 Quote

HOI,
    Ik sluit me bij de vorige 2 dames aan!
    Ik denk dat je ook zwanger bent en ik feliciteer je ook alvast..

maar doe zondag maar even een test dan weet je het 100%zeker!!!dat stelt je toch gerust.
    Maar laat het ons dan ook nog even weten..wijvinden het ook spannend..

gr karin

#3023637 Quote

Ik zit precies in hetzelfde schuitje. Een test met een licht tweede streepje. Ik durf het ook nog niet te geloven en ben toch steeds bang dat de rd's nog komen. Succes!

Groetjes,

Soepfan

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct