Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

30655 Hoe Kan Dit Nu Weer

• Auteur

Had gisterenavond getest met een test die ik had gekocht via jongegezinnen.nl.
    Drie dagen voor mijn NOD. Hij was positief.

Nu heb ik vandaag weer getest met een supergevoelige test van Matcare. En nu is het negatief.

Welke moet ik nu geloven?

Bah, baal hier zo van. Was al zo blij.

#3023674 Quote

dat had mijn schoonzusje ook daar was iets fout gegaan met de innesteling dat is het risico met vroeg testen mischien morgen ochtend nog een keer proberen hoop het zo voor je maar zou dus kunnen dat je alsnog ongi gaat worden succes

xx

#3023872 Quote

Vanmorgen nog maar een keer een test gedaan. En nu weer positief. Ik weet niet wat ik moet denken.
    Mag ik blij zijn?

#3023879 Quote

hallo juffrouw,

bij mijn 3e zwangerschap,heb ik ook positief getest en een paar keer negatief, eerst met kruidvat positief,dezelfde dag(s'middags)kruidvat negatief, de volgende dag met een predictor negatief en de dag erna met een clear bleu toch weer positief, ik bleek uiteindelijk wel zwanger, maar was achteraf 4 dgn voor mn nod aan het testen, had die maand een wat late eisprong gehad, maar als je ook positieve testen hebt zou er toch ook hcg in je urine moeten zitten en de ene test is gevoeliger als de andere, maar vanuit hier alvast een "voorzichtige"felicitatie, ik hoop voor je dat je zwanger bent,

groetjes susanne
    18wkn+5dgn

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct