Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

30657 Voel Me Verdrietig

• Auteur

Hallo meiden,

Ik moet ff mijn verhaal kwijt. Voel me zo rot vandaag en hoop dat iemand mijn gezeur aan wil horen. Niet zo lang geleden ons kindje verloren na 21 weken zwangerschap na een hele medische molen. Ik heb het bij andere topic's ook al een paar keer verteld. Na mijn zwangerschap ben ik weer gaan menstrueren wat ik normaal nooit deed en dat was ook heel het probleem bij het zwanger worden. Maandag 23/3 is mijn NOD. Nu was ik vandaag zo nieuwsgierig en heb stieken een test gedaan. Geen 2de streep te zien, niet eens licht. Het doet me zoveel verdriet. Ik had het echt zo ontzettend het gevoel dat het gelukt was. Alles klopte, positieve ovulatietest, dag erna eisprong zeer duidelijk gevoeld en daarvoor,tijdens en daarna geklust. Nou beter hadden we onze best niet kunnen doen. Zou het nou toch niet zijn gelukt????? Of heb ik toch te vroeg getest???? Moet ik nog hoop houden dat hij toch nog positief dan worden de test in de aankomende dagen????   Wie kan mij hier antwoord op geven, ik wil graag eerlijk antwoord ookal zal het me nog meer verdriet doen, maar dat haalt dan een beetje mijn onzekerheid weg. ( ik bedoel dit niet vervelend hoor, begrijp me niet verkeerd)
    Het maakt me allemaal zo verdrietig en moest het ff kwijt hier.
    Alvast bedankt.

Liefs Triesje

#3023740 Quote

hey meid,

heel logisch dat je je zo verdrietig voelt meid, maar het kan zijn dat je inderdaad te vroeg hebt getest, ik kan eerlijk gezegd niks anders zeggen dan afwachten hoe moeilijk het ook is en over een paar dagen nog een keertje testen. Het komt vaker voor hoor dat de test pas later positief is.
    succes meisje met wachten en probeer je niet gek te maken

xx linda

#3023741 Quote

hoi triesje,

mijn nod is ook de 23e en ik snap je best hoor, ik kan ook niet wachten om te testen om dat ik ook erg goede hoop heb deze maand….dat de test negatief is zegt nu nog niks hoor, meestal word ook aangeraden een test te doen bij 1 dag overtijd!
    Lastig he dat wachten, maar goed ik moet even lang wachten, dan slepen we elkaar er wel doorheen!!!!

Soms is de wens   te groot lijkt het wel he?

groetjes moeke77

#3023752 Quote

Wat een verdrietig verhaal meis… Maar grote kans dat je te vroeg hebt getest hoor. Eigenlijk kan je maandag pas met zekerheid testen. Maar hou een slag om de arm, anders is de teleurstelling twee keer zo groot…….

#3023753 Quote

Dank jullie wel voor jullie reacties.
    Het doet me veel wat jullie schrijven.
    Het wachten is inderdaad zo ongelovelijk moeilijk.
    Zeker omdat ik nu misschien op de natuurlijke manier zwanger kan worden en dat is mijn grootste wens.
    Maar ik weet ook niet hoe het voelt om op de natuurlijke manier zwanger te worden.
    Toendertijd zat ik vol met hormonen en nu is dat niet zo.
    Ik voel ook niet veel van de kwaaltjes die je kunt krijgen en daardoor ben ik ook zo bang dat ik niet zwanger ben.
    Sommige mensen zeggen ook ik  NEEM een kind, maar zoals vele hier weten we dat het echt een geschenk is en dat je dus echt een kindje KRIJGT.
    Maar wat toch wel fijn is dat we inderdaad elkaar er wel doorheen slepen, het wachten, de teleurstelling en hopelijk uiteindelijk het geluk hebben.

Liefs

#3023756 Quote

hoi triesje

hier ben ik nog een keer, ik  ben al eerder een op natuurlijke manier zwanger geweest, inmiddels is de dondersteen 8, maar meestal krijg je pas "kwaaltjes"na de 4e week.
    Dus na een postiveve test….dan komt het ineens ploep tevoorschijn alsof je lijf en al die hromonen eerst de test afwachten.
    En ja soms kan je lijf je ook in de maling nemen….denk je kwaaltjes te hebben maar ben je niet zwanger.

Vervelend he! succes!!

groetjes moeke77

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #3023759 Quote

hoi
    wat een aangrijpend verhaal!ik krijg er zelf tranen van in mijn ogen!test maar maandag of dinsdag en dan weet je het zeker..ik weet het is moeilijk maar ik moet   tot de 27e wachten en ik wou het liefst vandaag nog testen als morgen maar dat heeft geen zin!ik duim voor je meis!!!
    ik heb zon ultra vroege testen van matcare en dan kun je wel 6 dagen eerder.maar dat durf ik ook niet aan om nu te testen want ik ben bang dat het ook negatief is!
    Ik denk aan je!!!

kuzz karin

#3023773 Quote

heey triesje,

Ik wil je even opbeuren met een positief verhaal. Ik had namelijk ook een paar dagen te vroeg getest omdat ik er toch bijna zeker van was dat het raak zou zijn maar toen had ik een negatieve test, zelfs geen dun lijntje!
    Ik baalde toen ook vooral omdat ik echt dacht dat het raak was. Tevens had ik allerlei kwaaltjes.
    Een paar dagen voor mijn NOD had ik al ongipijntjes die het ergste waren op de dag vóór mijn NOD. Ik dacht echt dat ze in aantocht waren maar op mijn NOD dag nog niets.
    Dus heb ik een test gedaan met ochtendurine en waarempel ik had een héééél licht streepje. Mijn man vertrouwde het nog niet dus hebben wij die dag erop nog een test gedaan en toen was het streepje al iets donkerder.
    Ik ben dus zwanger!
    Bij mij duurde het gewoon langer voordat mijn HCG hormoon voldoende was om het op een test te kunnen zien.
    Geef de moed nog niet op meid, wacht nog een paar daagjes en test pas op je NOD!!
    Ik zal voor je duimen!
    liefs mamajb

#3023795 Quote

Hé Triesje,

Wat een naar verhaal zeg, de onzekerheid moet heel zwaar voor je zijn nu. Aan de andere kant moet het heel goed voelen dat de kans groot is dat je nu op een natuurlijke manier zwanger kunt worden. Is het niet deze maand dan misschien de volgende maand.
    Al die lieve meiden die al gereageerd hebben geven je al aan dat je misschien te vroeg getest hebt. Ook ik ken mensen die pas na 3 a 4 dagen na NOD positief testten. Gewoon hoop houden dus!
    Aan de andere kant moet je je nu door al deze reacties niet gelijk rijk rekenen. Als je goed 'klust' heb je een kans van 20 a 25% dat je ook daadwerkelijk zwanger bent. Het is dus helemaal niet gek dat je misschien wel drie maanden nodig hebt.
    Zelf heb ik het deze maand ook hartstikke goed gedaan , net als jij dus. Toch vandaag ongi geworden. Het was ook pas mijn eerste ronde en dus maar 20 a 25% kans, zou te mooi zijn geweest toch?!

Heb vertrouwen in je lichaam meis. Als het nu niet komt, ben je  volgende maand aan de beurt. Koester dat je nu een natuurlijke eisprong hebt en dat je het kan! Het gaat je lukken, sterkte met wachten………. (en dat duurt zo lang…….)

Liefs Lynn

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct