Hé Triesje,
Wat een naar verhaal zeg, de onzekerheid moet heel zwaar voor je zijn nu. Aan de andere kant moet het heel goed voelen dat de kans groot is dat je nu op een natuurlijke manier zwanger kunt worden. Is het niet deze maand dan misschien de volgende maand.
Al die lieve meiden die al gereageerd hebben geven je al aan dat je misschien te vroeg getest hebt. Ook ik ken mensen die pas na 3 a 4 dagen na NOD positief testten. Gewoon hoop houden dus!
Aan de andere kant moet je je nu door al deze reacties niet gelijk rijk rekenen. Als je goed 'klust' heb je een kans van 20 a 25% dat je ook daadwerkelijk zwanger bent. Het is dus helemaal niet gek dat je misschien wel drie maanden nodig hebt.
Zelf heb ik het deze maand ook hartstikke goed gedaan
, net als jij dus. Toch vandaag ongi geworden. Het was ook pas mijn eerste ronde en dus maar 20 a 25% kans, zou te mooi zijn geweest toch?!
Heb vertrouwen in je lichaam meis. Als het nu niet komt, ben je volgende maand aan de beurt. Koester dat je nu een natuurlijke eisprong hebt en dat je het kan! Het gaat je lukken, sterkte met wachten………. (en dat duurt zo lang…….)
Liefs Lynn