Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

30657 Voel Me Verdrietig - pagina 2

• Auteur

hee triesje…

morgen onze nod dag he!!!!
    Ik   ben bang dat ik er weer aan moet geloven, puisjes en borrelbuik maar ja dan maar op naar ronde 8.
    Ik hoop dat het bij jou lekker weg blijft, zal morgen even weer hier kijken of je nieuws hebt, spannend hoor!!!
    succes!!!

groetjes moeke77

#3024056 Quote

Lieve meiden,

Helaas ben ik vannacht ongi geworden.
    Precies op mijn NOD dag, dat is dan nog het enige positieve.
    Het klopte in ieder geval wel, de positieve ovulatietest en de buikpijn de dag erna.
    Dus ik voel wel mijn eisprong. Maar helaas ondanks dat en dat we zo onze best hebben gedaan zijn we dus niet zwanger. Snappen doe ik het alleen niet, we hadden toch een grote kans erop aan gezien alles klopte. Ben wel heel verdrietig erom maar ik kan toch nog wel het positieve zien dat ik precies op mijn NOD dag menstrueer wat ik voor mijn zwangerschap nog nooit heb gehad. Ik wil iedereen echt ontzettend bedanken voor jullie geweldige steun in de wachtdagen! Het voelt zo fijn om met mensen erover te kunnen praten die je helemaal begrijpen. Ik wil iedereen dan ook heel veel sterkte wensen die nog aan het wachten zijn, ik zal heel erg voor jullie duimen dat jullie meer geluk hebben. En verder voor de meiden die ook weer naar een nieuwe ronde gaan we zullen elkaar weer door de wachttijden heen trekken. De meiden die nog een het wachten zijn, laten jullie nog weten hoe het bij jullie is gegaan???
    Nogmaals heel erg bedankt voor alle lieve woorden!

Liefs

#3024460 Quote

hoi triesje,

Jammer dat je in je nod zit, ik hoop voor je dat het dan volgende maand raak mag zijn, aan de andere kant, ik zou hem ook afgelopen maandag moeten hebben ( mijn nod) tegelijk met jou, nu is het donderdag en ik heb nog geen rode duivel voorbij zien vliegen.
    Ja wel een negatieve test. Dit is zo naar….ergens heb je wel nog hoop maar ja een test zegt genoeg dan he. We wachten tot uiterlijk zaterdag, dan nog geen rode duivel dan testen we opnieuw!!!

Negatieve testen zijn zo naar!!!!!!! bah

Op naar de volgende ronde???

groetjes moeke77

#3024869 Quote
    quote: moeke77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-03-2009 09:01:34'));

hoi triesje,

Jammer dat je in je nod zit, ik hoop voor je dat het dan volgende maand raak mag zijn, aan de andere kant, ik zou hem ook afgelopen maandag moeten hebben ( mijn nod) tegelijk met jou, nu is het donderdag en ik heb nog geen rode duivel voorbij zien vliegen.
    Ja wel een negatieve test. Dit is zo naar….ergens heb je wel nog hoop maar ja een test zegt genoeg dan he. We wachten tot uiterlijk zaterdag, dan nog geen rode duivel dan testen we opnieuw!!!

Negatieve testen zijn zo naar!!!!!!! bah

Op naar de volgende ronde???

groetjes moeke77

Hey Moeke77,

Ik ben even nieuwsgierig hoe het met je gaat!!
    Weet je al wat meer??
    Ik hoop dat je positief nieuws hebt.
    Wij slaan 1 ronde over omdat mijn baarmoeder erg van slag is en licht ontstoken.
    We zijn ondertussen weer bij de gyn geweest.
    Dus we moeten het even laten rusten.
    Mijn wens om spontaan zwanger te worden is ook gelijk uitgewist door de gyn.
    Volgens hem is de kans zeer zeer klein, dus het wordt weer de medische molen in.

Liefs Triesje

#3024898 Quote

hee triesje,

wat   een vervelend berricht joh? De mm , daar zit niemand   op te wachten he…
    wat gaat er nu precies gebeuren dan????

heel veel sterkte toegewenst hoor.

Hier wel goed nieuws maar ja daar zit je nu even niet op te wachten he?

groetjes moeke

#3024936 Quote

Hey Moeke,

Wat een geweldig nieuws voor jullie, ben heel blij voor jullie hoor!! Gefeliciteerd!!!
    Erg veel last van je kwaaltjes?? Je bent dan 30 november uitgerekend? Verlaat je nu dit forum en ga je nu naar het zwangeren forum? HiHi wat een vragen he.

Aan de ene kant vinden we het niet zo erg om weer de mm in te gaan, want dan hebben we minder onzekerheid. We moeten weer beginnen met hormooninjecties, maar dat kan pas na weer een reeks onderzoeken. We zijn de eerste keer ook heel snel daarmee zwanger geworden. Je wordt dan zo goed in de gaten gehouden en je krijgt om de haverklap echo's en daar kun je zelf ook op zien of de eitjes groeien, als ze groot genoeg zijn dan moet je weer een ander medicijn spuiten en dan heb je binnen 48 uur een eisprong. Dus we weten dan precies wanneer we moeten klussen. Vandaar wat ik eerder zei minder onzekerheid. Dus daar leven we maar weer naar toe. Het wordt wel weer heel veel wachten, wat zo moeilijk is. Maar ik kijk gewoon naar de vorige keer dat we ook daarmee snel zwanger werden. Daarna zal ik nog niet gerust zijn, ivm dat we ons andere kindje verloren hebben. Het blijft dan alsnog voor ons erg spannend en we tellen dan denk ik nog de dagen af. Maar goed dat zien we nog wel.

Liefs Triesje

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #3024940 Quote

Hey dames,

Wat een verhalen allemaal zeg… Vooral om te lezen dat je na 21 weken zwangerschap je kindje alsnog kwijt raakt. Vreselijk! Snap dat het nu idd extra moeilijk is. Soms is het leven zo oneerlijk. Ik word er ook helemaal gek van, van mensen die zeggen dat je er niet zoveel mee bezig moet zijn. Alsof als je er dan mee op houdt er aan te denken, je opeens zwanger bent. Was het maar zo makkelijk. Balen dat je toch ongesteld bent geworden! Probeer toch weer met frisse moed verder te gaan. Wel fijn te weten toch dat je hier lekker je hart kunt luchten?

Ik had afgelopen vrijdag mijn NOD. De 27e. We zitten inmiddels alweer in ronde 9.
    Had ik niet gedacht toen ik de pil voor bijna een jaar terug liet staan.
    Gemiddeld heb ik een cyclus van 31 dagen. Ben nu 4 dagen overtijd. Ik heb alleen wel van zondag op maandag mijn eisprong gevoeld dus het kan maar heel goed zijn dat ik vandaag ongesteld ga worden.
    Mijn hele lichaam zegt dat ik niet zwanger ben, want alle tekenen van ongesteld worden zijn aanwezig. Zere borsten, beetje krampen in mijn buik. Heb wel last van veel puistjes wat ik anders nooit heb. We zullen zien. Spannend!

Wens iedereen het beste toe en maar hopen dat we allemaal snel zwanger mogen zijn!

liefs Janien

#3025486 Quote

hoi triesje

ja als je het zo zegt klinkt het allemaal wel wat rustgevender ja. Hopen maar dat het deze keer lekker snel gaat en dan we samen naar het zwanger forum kunnen vertrekken.
    Ik ben daar nog niet geweest hoor, ben veeeeeel te moe hahaah, heb de com een paar dagen uit laten staan.

Hier gaat het wel goed hoor, alleen moe maar ja dat had ik ook bij de eerste. Verder niks behalve dat mijn borsten wel erg de pan uit rijzen nu al pfff dat had ik bij de eerste niet zo snel.
    Maar ik probeer zeker niet te klagen, ik mag al heel gelukkig zijn dat het gelukt is vind ik zelf, dus waarom klagen???

Ik duim voor jullie!!!!!!!!!!

groetjes moeke

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct