Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

30657 Voel Me Verdrietig - pagina 3

• Auteur
    quote: moeke77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-04-2009 14:06:28'));

hoi triesje

ja als je het zo zegt klinkt het allemaal wel wat rustgevender ja. Hopen maar dat het deze keer lekker snel gaat en dan we samen naar het zwanger forum kunnen vertrekken.
    Ik ben daar nog niet geweest hoor, ben veeeeeel te moe hahaah, heb de com een paar dagen uit laten staan.

Hier gaat het wel goed hoor, alleen moe maar ja dat had ik ook bij de eerste. Verder niks behalve dat mijn borsten wel erg de pan uit rijzen nu al pfff dat had ik bij de eerste niet zo snel.
    Maar ik probeer zeker niet te klagen, ik mag al heel gelukkig zijn dat het gelukt is vind ik zelf, dus waarom klagen???

Ik duim voor jullie!!!!!!!!!!

groetjes moeke

Hey Moeke,

Fijn dat het goed met je gaat op een paar kwaaltjes na.
    Maar ja die horen erbij he.
    Nou ik hoop inderdaad dat het bij ons ook snel gaat lukken met hulp.
    Binnenkort moeten we naar de gyn en worden we weer helemaal bekeken, daar baal ik wel een beetje van. Het bekeken worden begin ik onderhand wel een beetje zat te worden, het liefst wil ik gelijk beginnen met de medicijnen.
    Maar ja dat gaat niet, het moet natuurlijk wel veilig zijn om te gaan beginnen,op overstimulatie zitten we ook weer niet op te wachten.
    Lief dat je voor ons wilt duimen, ik hoop inderdaad dat we dan samen naar de zwanger zijn forum kunnen. Wie weet.
    Nou ik hoop dat je kwaaltjes niet te erg gaan worden en hoop dat we nog een beetje contact kunnen houden.

Liefs Triesje

#3025679 Quote

hoi triesje,

oversimulatie hahahaha nee misschien   krijg je er dan 6 tegelijk hihihihi, ik weet niet of je daar op zit te wachten???
    6 bedjes naast elkaar, 6 huilende baby's die honger hebben oei oei oei

groetjes

#3025692 Quote

Nou  nee daar zit ik inderdaad ook niet op te wachten.
    1 Kindje kon mijn lijf nu al niet aan, dus 6 zal helemaal een verschrikking zijn.
    Plus wat jij zegt, 6 huilende baby's, poepbroeken, 6 baby's in bad doen enz enz.
    Nee dat is nou niet wat ik voor me zie.
    En ook nog eens dat overstimulatie behoorlijk gevaarlijk kan zijn.
    Maar we zullen zien hoe het gaat lopen.

Liefs

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct