Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

30658 Gevoeligheid Van De Matcare Testen

• Auteur

Goedenavond dames,

Hoe gevoelig zijn de testen van Matcare?
    Ik zou als het goed is a.s. zondag   niet ongesteld moeten worden, dus maandag is mijn NOD.
    Nu heb ik stiekem vandaag getest maar de test was echt negatief (zelfs als ik het schuin en in het licht hield kon ik geen vaag streepje bekennen)
    Is er nog hoop of is het op naar de volgende ronde?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Greetz,
    Luus

ps. tuurlijk de tijd zal het leren maar ja…. IK WIL HET ZOOOOO GRAAG

#3023792 Quote

Hoi!

Ja ik weet het eigenlijk niet goed. Heb vandaag mijn NOD en heb maandag getest met de matcare ultra.. geen streepje te zien:( Ook niet in het licht en een uur later ook nog niets… Zucht.. ik wil het ook heel graag maar ja. Ik denk dat ze wel erg gevoelig zijn maar het ligt ook aan jouw lichaam, hoe snel die hcg aanmaakt. Sommige mensen testen een paar dagen voor hun NOD al positief terwijl anderen pas bij week 6 of zelfs later positief testen.

Ik duim iig voor je! Laat je het even weten?

Groetjes!

#3023883 Quote

Hoi,
    Ik heb ook zon vroege test gedaan vandaag.ik had zon pijn aan mn borsten en van alles ik dacht ik test gewoon!en mijn nod is 27 mrt.dus veel te vroeg een testgedaan..was niks op te zien geen enkel streepje..ik heb nog hoop tot de 27 e want ik denk dat ik veel te vroeg heb getest ook al zeggen ze 6 dagen van te voren..maar ik denk dat we te weinig h aanmaken of we zijn niet zwanger..we wachten af! veel succes kuzz karin

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct