Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

30660 Extreem Lange Cylcus

• Auteur

hee meiden,
    Ik heb al een paar berichtjes geschreven, maar wordt met de dag onzekerder. ik ben in januari gestopt met de pil en op 1 februari voor het laatst ongesteld geweest. Ik heb inmiddels al 4 tests gedaan, maar ben niet zwanger, maar ook nog altijd niet ongesteld. Zijn er meer meiden met een hele lange cyclus? Of ben ik misschien toch even zwanger geweest en blijft er wat steken? Help…

#3023984 Quote

hoi fleurtje…ja als je gestopt ben met de pil ,heeft je lichaam ff de tijd nodig om te ontpillen.dit is bij mij ook het geval en komt mijn menstruatie ook onregelmatig.was het eerst 11 februari en nu 21 maart de keer voor februari was 7 dec.dus heel vervelend .groetjes,karin

#3023992 Quote

Hee Fleur

Ik weet wat je mee maakt.
    Ik ben zelf 21 januari met de pil gestopt er werd de 25e ongesteld.
    Ben nu 8 week verder en nog steeds niet ongesteld en geen positieve test.
    Denk dat we echt aan het onpillen zijn vind het nu wel iritand worden dat wachten pff.

Groetjes poohhh

#3024012 Quote

Hoi Hoi

vervelend is dat ja die cyclus.
    Ik had het ook toen ik gestop was met de pil eerst netjes 30 dagen toen 36 dagen toen 40 dagen en toen was ik zwanger met een cyclus van 31 dagen , maar is helaas mis gegaan met 12 weken zwangerschap, ben 26 feb. gecurreteerd en wacht nu weer op me ongi en dan gaan we weer verder.
    hoop dat me cyclus nu wat beter is.

Liefs Mij

#3024015 Quote

Hoi hoi,

hier ook iemand met een cyclus die alsmaar langer wordt! In September vorig jaar hebben we na 4 mnd de zwangerschap afgebroken. Ons meisje had een ernstige afwijking Daarna in november nog een curretage gehad. Na de curretage pas na 7 weken een ongi. In januari een ogi na een cyclus van 31 dagen. Dat vond ik wel netjes! In februari een cylus van 35 dagen, met het vermoeden dat ik een zeer vroege miskraam heb gehad. En deze ronde begonnen me ovu-testen. Ik zit nu op 25 dagen na mijn ongi en nog geen positieve ovu-test en ook geen ongi. Dus mocht er nog een eisprong komen, en daarna nog de wachtdagen, zit ik op een cyclus van (in ieder geval) meer dan 40 dagen! Is het nog te volgen???
    Maak me nu toch ook wel een beetje zorgen om mij cyclus! Zo schiet zwanger worden niet echt op!!!!

Groetjes!!!!

#3024049 Quote

Ik zit precies in hetzelfde schuitje!

Ik heb 9februari mijn spiraaltje laten verwijderen,
    Daarna flink gebloed (Geen idee of ze dat als ongesteldheid zien)
    Daarna heb ik gewoon netjes 28dagen geteld, en ben aankomende donderdag dan 2 weken overtijd,
    Ik voelde vannalles, kwaaltjes misselijk,moe en ga zo maar door…
    Maar nu voel ik me niet anders meer, alleen beetje drang om ongesteld te worden, maar dat gebeurt maar niet!

Ik heb al 2 testjes gedaan, vrijdag en net een testje gedaan, allebei Negatief!

Ik word er ook een beetje moedeloos van!
    Mischien naar je huisarts gaan een idee?, Ik heb me voorgenomen om na het weekend nog een keer te testen en als die weer negatief is, naar de huisarts!

Groetjes!

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #3024089 Quote

hallo dames,

hier ook iemand, die het probleem kent…sinds augustus gestopt en alleen maar gezeik met m'n cyclus! of helemaal geen ongie meer gezien..

m'n laatste ongie was 12 februari en nog steeds geen ongie te zien, paar keer getest na m'n NOD    (voor zover ik een NOD heb haha) en steeds negatief,  nu test ik niet meer ben er klaar mee haha..

heb morgen weer afspraak bij HA, wil dat er nu actie ondernomen wordt…

heb zoiets van, dit komt zo echt niet goed…

iedereen veel succes en geluk…

xx

#3024111 Quote

In de bijsluiter van de pil staat dat het een paar weekjes kan duren voordat je eigen cyclus weer op gang komt. Bij mij duurde dat voor de eerste maar liefst een half jaar! Daarin zaten cycli van 2 weken (ja echt, 2 keer) en een cyclus van 8 weken. Nou, daar komt natuurlijk nooit een zwangerschap van. En toen was ik eindelijk zwanger, kreeg ik een mk…
    Inmiddels is het helemaal goed gekomen en gaan we nu voor een derde kindje. Maar de pil komt er bij mij nooit meer in!

#3024163 Quote

Bedankt voor al jullie reacties! Fijn om te weten dat ik niet alleen ben met dit probleem. Ik ben gelukkig niet gek (nog niet ;-), er zijn meer vrouwen die hiermee kampen.
    Maar toch, ik blijf die buikpijn houden. En voor zover ik me van de eerste kan herinneren, doet zwanger zijn geen pijn?! Ik wil toch graag even zeker weten of alles goed is met me, dus morgen maar even naar de huisarts.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct