Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

30662 Karinwendy

• Auteur

hoihoi

ind dit is echt verslavend.

Nee wij hebben ook niet echt zin deze week zou dat daaraan liggen da tje vorige week zoveel geklust hebt??? HAhahah.
    Voor ons is het af en toe een moetje voort en zeker omdat we al een jaar bezig zijn. MAar wel grappiug, de romantiek is af en toe ver te zoeken, maar we houden de lol erin.

Dus jij bent echt een gtst fan? Ik meot dalijk nog 3 mensen pedicuren, dus ik ben nog niet afgewerkt, ben vandaag met amber naar prelogopodist geweest ivm slecht eten, ze eet echt superslecht, nu meoten we zorgen dat ze het leuk gaat vinden, leer dat eens een 2jarige, jij weet hoe dat is een 2jarige, en die leer je zoiets niet in 123. Maar we houden vol, overal positief in blijven.

Kijk ze en tot snel.

Greetz Wendy

#3024108 Quote

ha ff reclame.
    ja zeg me wat over eten..
    mn dochter fenna eet ook bijna geen avondeten.geen fruit.ik geef haar dan geperste sinasappel.hihi en vlees vind ze ook lekker.en boterhammen eet ze goed.
    nou bij os is de sex nog zeker goed alleen niet zo vaak meer,,hihi 2 keer in de week normaal.
    maar met zon klusweek.
    dus je moet zo aan het werk.wat jammer nou ik dacht kunnen we vanavond wat kletsen.
    ik hoor wel weer van je!!vind het wel gezellig hoor!we komen de tijd wel door zo.deze week weten we het!!
    doei xx karin

#3024155 Quote

zo klaar, ben nu mee dat modeprogramma aan het kijken op rtl5.Erg grappig.

Amber eet de hele dag zowat niets, smorgens wat melk en dan beetje fruit ,niet echt een boterham met geluk maar een paar stukjes en avondeten met moeite en tussendoortjes daar heeft ze nog nooit van gehoord we bieden genoeg aan, maar eten ho maar.

Ik heb weer ontzettende rugpijn zou het een teken zijn, ???

Zou jij testen als je naar gyn zou moeten? Als ik zwanger zou zijn moet ik er dan toch heen gaan? Erg verwarrend allemaal. Ben wel bang om te testen zo   bang dat het weer neg is.

We wachten maar, maar kom gelukkig de tijd goed door.

X

#3024179 Quote

Hoi Karin

Jij was er vroeg bij, dat is iets te vroeg voor ons, gelukkig lsaapt Amber ook lekker lang.

Wil hem toch eignelijk niet afzeggen, wie weet hebben we het wel nodig, en nu testen doe ik nog niet. Ik moet zeggen voel nog niets wat op ong lijkt. Maar kan nog komen, hoeft van mij niet. Maar moe ben ik wel. Kan wel de klok rond slapen.

Moet je vandaag werken of ben je lekker vrij?

x

#3024201 Quote

hoi wendy
    ben net thuis.
    heb vandaag gewerkt ja.
    ik voel me nu ook opzich goed alleen erg moe!
    ik vind het goed dat je de gyn laat staan!je weet maar nooit en afzeggen kun je altijd nog!
    ik hoop echt dat het lukt!ik heb er vanacht over gedroomd..dat ik ong.werd.gek he?
    soms droom je nare dingen…ik ga ff eten en we spreken ons weer!!!
    doeg kus karin

#3024222 Quote

Hoihoi

En lekker gegeten?

Ik heb ook het idee dat ik ong wordt loop om de haverklap naar de wc en waarom??? Ik heb gelukkig nog niet gedroomd erover, maar vind het gewoon echt superspannend.

Heb je bij je dochter toen ook op dit forum gezeten??

Ik eigenlijk pas in mijn 13e ronde van deze keer dan. Had het veels te ver weggestopt en was ervan uitgegaan dat het zo gelukt zou zijn. Maar helaas.

Ik bedacht net da thet wel raar is dat je op zon forum je verhaal heel goed kwijt kan aan een totaal vreemd persoon, raar toch? Maar vind het wel fijn dat ik nu weet dat ik niet de enige ben die zwanger wil worden en er lang over doe.

Tot later

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #3024245 Quote

hoi hoi
    ja lekker gegeten en erg druk gehad.
    ik loop ook telekns naar de wc en ik hou ook vocht vast.
    vandaar dat mn enkels zon zeer doen.
    ik zit pas sinds mn eerste ronde op het forum bij mn dochter niet want toen hadden we een vaste computer en die stond boven en nu hebben we een laptop!dat is veel handiger.kun je gewoon lekker computeren waar je maar wil he.ik vond het eerst ook raar op zon forum en nu vind ik het fijn dat iemand aan me denkt en dat je het kunt delen met een buiten staander…
    wanneer moest je ook alweer naar de gyn morgen of donderdag?ik hoop zo voor jullie dat het nu raak is!en bij ons trouwens ook.dat zou fijn zijn als we allebei zwanger waren tegenlijk.maar ik weet het niet…ik heb zon opgeblazen gevoel…heb jij dat ook?
    ik spreek je…
    kuss karin

#3024247 Quote

Hoi

Ind laptop is fijn zelfde verhaal wat ik hier lees als wat wij hebben, grappig.

Ik moet donderdag om half 4 bij gyn zijn. Maar ik voel me nu niet ong worden of iets, ik voel me gewoon wel nog steeds rugpijn dikke enkels kan ik aan mn sokken zien, maar voor de rest niets, ik weet het niet , maar ja we zien wel, kan nog ong worden is nog geen dond, dus kan nog alle kanten op.

Ik hoop voor je dat het raak zal zijn, want zon   lange weg is niet leuk en de romatiek wordt er niet echt beter op, hahah.
    En voor oons ik hoop het ook, maar zal erg vreemd zijn als het nu raak zou zijn net nu ik de beslissing had genomen om naar gyn te gaan.

Ik zag op forum nod maart dat er best als veel zwanger zijn geworden deze maand, en ook al heel snel.
    Voel je je wel al dat je ong gaat worden?

x

#3024250 Quote

hoi
    nee niet echt maar ik heb er nooit zon last van ik bedoel geen dagen van te voren..
    maar wel een opgeblazen gevoel..ik weet niet wat dat is.
    kan nog alle kanten uit op de dag zelf kan het zomaar ineens komen ook als je het niet verwacht,had ik vorigemaand ook..ik was zo vrolijk en ineens ik ging naar de wc en ik zag op mn papier..ja het was zo.jij zal het ook wel kennen en voor jou is het al zon lange weg..ik ben nog maar in ronde 2…dus nog niet zo erg als voor jou..ben je er niet vaak mee bezig?
    grt karin

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct