Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

30663 Even Voorstellen

• Auteur

Hallo allemaal,

Mijn naam is mirjam en ben 35 jaar…!!

Ik heb afgelopen maandag een miskraam gehad na een zwangerschap van 7weken en 1 dag… Ben ook gelijk de zelfde dag onder narcose schoongemaakt omdat ik ernstig veel bloed verloor..!  

Nu is mijn vraag of het klopt dat ze zeggen dat je na een miskraam extra vruchtbaar ben, of is dat een fabeltje?

de verloskundige zei tegen me dat we er gelijk weer voor konden gaan, dus dat zijn we ook wel van plan, ondanks ik het wel heel erg eng vindt, want stel je voor dat het nooit meer zal lukken…!!!

Groetjes mirjam

#3024100 Quote

Hoi Mirjam,
    Ik ken het fabeltje niet en ik was na mijn miskraam ook niet gelijk zwanger, maar een maand daarna wel.

#3024104 Quote

oh oke, nou dat is ook al best snel toch?

hoelang is het geleden dat je een miskraam hebt gehad?

Groetjes mirjam

#3024128 Quote
    He mirjam,

Ik heb 6 maart een miskraam gehad, ik weet niet of je daarna extra vruchtbaar bent iedereen zegt t en het staat ook wel op internet…
    Gelukkig was bij mij alles goed en meteen schoon.
    Mijn vriend en ik zijn een week erna meteen weer gaan klussen, ik weet ook niet of ik mijn eisprong heb gemist of dat ie nog moet komen. We zijn vorige week begonnen met ovu-testen, maar nog niks positief…

Groetjes
    quote: mir_jam reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-03-2009 20:13:44'));

oh oke, nou dat is ook al best snel toch?

hoelang is het geleden dat je een miskraam hebt gehad?

Groetjes mirjam

#3024221 Quote

Ik hoop dat dat waar is!!! Heb zelf twee weken gelden een mk en curetage gehad na 8.5 wk, moet nu een maand aan de pil en dan gaan wij er weer voor!!!
    Ik hoor het inderdaad wel meer, duimen 😉 …

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct