Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

30665 Wil Graag Zwanger Worden

• Auteur

Ik ging vorig jaar 2008 in de zomer de prikpil gebruiken het het 2 keer gebruikt. Maar het bleef 2 maanden of `1 maandje langer weg dan het moest zijn.Altans ging ik naar de dokter. Ik kreeg opwekpillen voor mijn ongestelheid weer op gang te laten komen. Ik werd weer ongesteld na de medicatie.En ben daarna weer 1 keer ongesteld geworden. Dat was op 5 dec voor het laatst.
    1 maand later dacht ik na het komt wel wat later. maar toen het 3 weken later werd dan dat ik ongesteld moest worden was het er helaas nog niet. Ik had paar zwangerschaps testen gedaan. Helaas geen zwangerschap.
    Ik ben naar de dokter geweest ook weer een zwangerschapstest gedaan.
    Nee hoor weer niks. bleef zo 4 weken door gaan.Ben toen weer naar de huisarts geweest. En ik ging een echo maken bij de gynecoloog. Spannend vond ik het ik dacht meschien is het deze keer wel raak. Maar vergeefs weer niks. Ik voelde me zo wanhopig. Ik wist niet wat er met me lichaam aan de hand was. paar weken gingen er weer voor bij. ik moest 14 maar bloedprikken bij het ziekenhuis.
    5  dagen later dacht ik er is wat maar er bleek niks met me te zijn.
    Ik heb wel de weken sinds ik niet ongesteld ben zo'n pijn in me onderbuik net een menstruatie gevoel. en mijn urine is zo sterk het lijkt wel ochtend urine elke keer als ik moet plassen!!   en ben ook vaak misselijk..Mijn vriend en ik hebben meestal wel elke dag sex. Ik weet dus nu niet of ik nog wel zwanger kan worden ondanks mijn ongesteldheid wegblijft..
    Mijn dochter wil graag een broertje of zusje ze is ook nog maar 2 maar ik zie dat ze het erg leuk vind om met kleine kindjes te spelen..

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Want van mijn dokter wordt ik ook radeloos..

U kunt mij ook mailen op jluvs@live.nl

want ik ben niet zo vaak op het internet

met veel liefs jenny

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct