Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

30666 Nod Mei

• Auteur

Beste allemaal, ik start alvast de nieuwe lijst van mei!

Naam                       leeftijd                           kindje                           ronde                           NOD                           /

BB10                               34                                           1                                           1                                     10 mei

Gr BB

#3024226 Quote

Dat is nou leuk!
    Ik wilde het topic ook starten vandaag, maar omdat ik dacht dat iedereen zijn volgende NOD in april verwacht, dacht ik dat het nog geen zin zou hebben.
    Eindelijk kan ik namelijk ook mee doen in een NOD lijstje!!!
    Heb sinds het stoppen met de pil eind oktober nl. geen eisprong gehad en ben vandaag bij de gyn geweest voor alle uitslagen, met mn man is alles goed, ik heb pco.
    Dus, ervan uitgaande dat het deze keer lukken gaat (ja ja, wel positief blijven), verwacht ik dat mijn NOD ca. 3 mei zal zijn.

#3024229 Quote
    quote: BB10 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-03-2009 16:05:56'));

Beste allemaal, ik start alvast de nieuwe lijst van mei!

Naam                       leeftijd                           kindje                           ronde                           NOD                           /

BB10                               34                                           1                                           1                                     10 mei
    Ano27                           ?                                               1                                           1                                       3 mei

Gr BB

#3024230 Quote

Hoi Ano27 leuk dat je reageert. Nu zijn we al met z'n 2e. Jij wel een paar daagjes eerder dan ik!
    Spannend he. Fijn dat je nu weet hoe het zit en dat je er volledig voor kan gaan!
    Veel succes met klussen en hopen dat je snel zwanger bent!
    gr BB

#3024321 Quote
    Naam                                     leeftijd         kindje                       ronde                         NOD                 /                            
    trotsemama81   27 4 7de na mk 1 mei
    Ano27 27 1 1 3 mei
    BB 10 34 1 1 10 mei

Hoi meiden,

Ik wil me ook graag met jullie meekletsen. Wij gaan voor ons vierde kindje. Aangezien ik een lange cyclus heb sla ik april over en heb als het goed is mijn NOD op mijn 28ste verjaardag.
    Heb het lijstje aangepast, zodat iedereen zich er makkelijker bij kan voegen. Hoop niet dat jullie het erg vinden.

liefs

#3024325 Quote
    NAAM                                                         LEEFTIJD     KINDJE                     RONDE                     NOD                 /                            

trotsemama81

27

4

7de na mk

1 mei

Ano27 27 1 1 3 mei
    BB 10 34 1 1 10 mei

Was nog niet helemaal tevreden over het lijstje…nog ffies een keer proberen

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #3024327 Quote
    NAAM                                                         LEEFTIJD     KINDJE                     RONDE                     NOD                 /                            

trotsemama81

27

4

7de na mk

1 mei

Ano27 27 1 1 3 mei
    BB 10 34 1 1 10 mei

hoop dat het lijstje nu helemaal goed is

#3024329 Quote

Mooi lijstje geworden trotsemama81, bedankt!

#3024350 Quote

Hoi trotse mama, leuk dat je meekletst! En bedankt voor het lijstje!

ano27: ik slik nog tot 7 april de pil dan is de eerste dag van mijn ongie 12 april en dan tel ik gewoon een cylus van 28 dagen. Ik weet ook niet hoe mijn cylus precies gaat lopen maar ik moet toch een beetje een richtlijn hebben. Vandaar 10 mei.

groetjes BB

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct